• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eurotrip 2013 :)

Målarn

The Steak
Grymt! Vilket ställe gillade du mest?

Portofino i Italien och Monaco på Franska sidan :)

Tack :) hur många mil vart det?

Inga problem, vi körde ca 650mil sammanlagt skulle jag tippa på... Men vi åkte runt en hel del också

Stort!
Tackar för ett riktigt trevligt och ordentligt reportage. Men lite besviken att det inte innehåll en paketöppning ;)

Hahah Önskar hade råd med fler paketöppningar per år ;)
 

Målarn

The Steak
Ähh skitsnack! Med den där miljon-euro sedeln finns inge bortförklaringar ;)

Haha True True ;)

Ser ut att ha varit en bra resa (och sen hade ni ju riktiga bilar (MB) att resa i)!:D

Jaa Självklart :D, blev sniiikvarianterna denna gång E200 NGT och en C180... Tanken va först 2x E55 men sopparäkningen hade blivit för hög så vi skippa dem haha...

Kanske nästa år när vi bilar till Portugal osv
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Helt fucking underbart berättat! Efter första bildserien tryckte jag på gilla knappen och tänkte börja skriva men till min förtjusning så fortsätter 3 bildserier :D
Tack Målarn
Jag bjuder på öl och du visar bilderna från "Tjeckien" ;)
 

danne10

Panerai
2-Faktor
kul reportage, klockor, bilar och vyer..vad mer kan man begära :) Inget besök hos Panerai i Portofino? Reflekterar även över den målade kvinnan i Breitling montern, i mean damn vilken hylla...
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Härligt målarn! Alltid kul o kolla lite bilder från dina resor! ;)


20130731_124512_zpsadd1dc51.jpg


20130802_151308_zps31ba1f0e.jpg


Rolex Gaytonas everywhere!!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Tack målarn. Inspirerande!

Kul att se en gammal 300SEL , 6.3; kanske enda samtida sedanen som käkade gummi på alla växlar...:)
 
Topp