• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Every Rolex Tells A Story - James Cameron

Kunde inte hållit med Mr Cameron mycket mer :) Fin gest av honom att skänka bort en vintagerolle i första hand, men också en med massa historia för honom själv :)
 
Rolex kan onekligen marketing. En människa som inte kan se Rolex skriva en check till James Cameron i bakgrunden kommer aldrig att ha råd med en Submariner, men det enda jag kan tänka på nu är "Jag behöver en Submariner", så jag är uppenbarligen lika pantad :p :D
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Fascinerande människa, Cameron. Läst mycket om honom. En futurist. Mångsysslare. En nutidens uomo universale. Somliga kallar honom krävande. Själv föredrar han att stämpla sig som "rightist" - att göra jobbet rätt.

14060M sedan -10. Klippt tre navelsträngar och sagt farväl till lika många med den klockan på vänster arm.

 

Nedro

Panerai
2-Faktor
ja ballt att skänka iväg en klocka om varit med en så länge, men islut ändan så tyckte jag det kändes lite väl billigt.
Man kan ju säga något mer i stil med att man delar sina roliga minnen med olika människor men att ens klocka alltid är där, eller något sådant. Hans uttalande lät mer som att klockan går före riktiga människor, även om jag inte tror det var så han menade. .
 
Topp