• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

evki - referenstråd

evki

Audemars
2-Faktor
Har du gjort en affär med mig? Skriv gärna några ord här ;) Tack!!
 
Senast ändrad:

Micke L

Cartier
2-Faktor
Gjort affär med @evki
Mycket trevlig och ärlig säljare. Inga som helst problem att göra affärer med.
100% good guy i min bok

Mvh
Micke L
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en PAM210 från Evan. Klockan var i utmärkt skick, kommunikationen snabb och Evan var verkligen villig att göra det lilla extra för att leveransen skulle ske så snabbt som möjligt. Rekommenderar väldigt varmt!
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpt klocka utav Evki. Oerhört trevlig karl, snabba svar på meddelandena, gjorde det lilla extra för att allt skulle vara trevligt för oss båda. Köpet slutade i en 45 minuters fika där vi nördade loss 2 klocknördar emellan.

Rekommenderar definitivt Evki vilken dag som helst.
 

billo

Cartier
Gjorde affär med denna herre på distans!
Bra och enkel kommunikation och paketet skickades omgående inga konstigheter.
Gör gärna affär igen, goodguy!

 

Geparden

Audemars
Har ju för tusan gjort ett byte med @evki!
50k-klassen, gick smort som smör. Var dessutom en mycket trevlig träff vid överlämnande.
Klar good guy med god klocksmak!
 

JMEL

Breitling
2-Faktor
Köpt på en Black Bay på distans. Bara bra att säga, allt funkade klockrent med trevlig och snabb kommunikation. Skulle absolut köpa igen!
 

johan99

Breitling
Har köpt ur på distans från Evki. Smidigt, snabbt och bra support kring frågor. Gör det gärna igen.
 

Wilmer1894

Breitling
Köpte min första "riktiga" klocka av Evki. En Panerai. Mycket nöjd med bemötande, kommunikation och affären (f2f) gick snabbt och smidigt. Hoppas på fler affärer i framtiden. Definitiv goodguy!
 
Senast ändrad:

GusFri

Breitling
Köpte en IWC av @evki. Supernöjd! Trevligt bemötande, kunnig och proffsig! Bara att PMa när nästa IWC från din fina samling ska byta ägare ;)
100% goodguy

/ Gustav
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär f2f med Evki. Trevlig och kunnig och det blev lite klocksnack över en kopp kaffe. Gör gärna affär igen och givetvis 100% GG!
 

eddiemund

Breitling
2-Faktor
Köpte en klocka i 40k-klassen på distans av evki. Mycket bra bemötande och affären gick väldigt smidigt. Kan rekommendera att göra affär med evki.
 

Kawe

Omega
Rättar mig i ledet av positivitet. Mycket enkel affär med väl paketerad försändelse. Kan inget annat än lovorda. Stort tack!
 

ludvigz0on

Omega
Friends Of KS
Kōpt av @evki. God kommunikation och väldigt snabb leverans med väl paketerad försändelse.
Intygar med ovanstående; 100% goodguy enligt mig!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt en klocka F2F av @evki. Mycket bra upplevelse, väldigt tillmötesgående och trevlig herre. Rekommendationer!
 
Topp