• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Exilnorrlänning

Reko

Cartier
2-Faktor
Sålde en Explorer 1:a till Exilnorrlänningen. Smidig affär där vi först besökte Nymans Ur, för att sedan göra upp affären hemma hos Jimmy.
Jimmy är en trevlig kille som jag bara har gott att säga om. 100% goodguy!

Extra tack till Nymans Ur i Västerås som alltid är trevliga och tillmötesgående!
 

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Köpte ovan nämnda Explorer av Jimmy.

Kontakten var mycket bra hela affären igenom och Jimmy gav utförliga svar på alla frågor jag hade. Allt var precis så som han beskrev det!

Jimmy var tålmodig och ödmjuk och stillade verkligen nervositeten hos mig som en frågvis och oerfaren ”förstå gången köpare” :) Otroligt uppskattat från min sida. Hade mer en gärna gjort fler affärer med honom!

Naturligtvis 110% goodguy i alla avseenden!
 

Magnusen

Panerai
2-Faktor
Köpt en Rolex 114060 av @Exilnorrlänning ,
Smidig affär där jag blev hämtad på station, och sedan valde vi att avsluta affären hemma hos ovan nämnd, även lite klocksnack hann vi med. 100% GG, kan absolut bli fler affärer med denna trevliga herre!
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Köpt en Panerai av herrn F2F. Mycket trevlig affär och tillhörande snack :)
Även väldigt tålmodig med mina problem med banker (kan inte rekommendera swish hos SEB :banghead:)

100% GG!
 
Topp