Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Exklusiva klockor på Tradera

Diskussion i 'Diskussion' startad av André, 18 februari 2016.

1. André
    Trådstartare

André Bonde

Någon mer än jag som blir väldigt irriterad över alla skitklockor på Tradera som läggs under kategorin "exklusiva klockor". Jag tycker det är trist att behöva bläddra igenom massa aliexpress klockor när jag är intresserad av kvalitetsklockor och har därför börjat anmäla och föreslår ny kategori. Någon mer som stör sig på detta, gör samma sak!

2. Gjorde det för länge sen, helt förgäves
    Tradera tjänar för bra på att ha dessa annonser att de inte kommer att göra nåt åt det, det är väl många bäckar små som gäller...
    Har inte besökt Tradera på skitlänge, saknar inte dem heller

3. finnirgens

finnirgens Friends of KS

Håller med:)

4. JayLar

JayLar Borgare

Tradera är en skitsajt. Vet inte hur många gånger jag har fått annonser raderade trots att alla regler följts. Har ledsnat.

5. grodslukarenx

grodslukarenx Borgare

Från:
    Höllviken, Skåne
    Eftersom många av aliexpress-klockorna är upplagda som "Nytt" så kan man ju välja att bara titta på kategorin "Begagnat", detta filtrerar ut rätt mycket skit. (Granted, vissa kvalitetsklockor som säljs nya över tradera försvinner också om man gör detta..)

Anders Forsberg, André och aptorsken gillar detta.
  6. aptorsken

aptorsken Borgare

Från:
    Uppsala
    "AgentX"...

7. Jörgen Svensson

Jörgen Svensson Bonde

Från:
    Uppsala
    Precis så gör jag också :)

8. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Tradera är nice. Bästa sättet att sålla bort skit är att ställa in att bara se begagnade dinkor då skräpet alltid är nytt...

Anders Forsberg gillar detta.
  9. Makkanxd

Makkanxd Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Justera priset bara? Att man bara visar över 5k eller vad det nu är

Mårtenssons ur Brookfield