• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Exklusivt moddad Hublot!

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Kanske något för Målarn? :D

image.jpg
 

Hugii

Audemars
Konst-igt....ypperlig bevis på att vissa saknar talang och ska kanske isället ställa sig i kassan på ICA :)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Köpa en färdig produkt för att sedan skvätta färg på den och kalla den för "sitt" mästerverk....

Jag förstår mig helt ärligt inte på konst...
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Det kan eventuellt vara all julmat men satan vad illa jag mår efter sett den skapelsen. Blir iof spyfärdig av alla skapelser som associeras med Miami och Art Basel.
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Väldigt onödig kommentar, tilltalar inte klockan dig så var det väl onödigt att släppa en nedlåtande kommentar mot någons inkomstkälla.
Håller med. Tycker detta ständiga förminskade av kassapersonal är tråkigt. Jag själv älskar att jobba ett kassa pass ibland och det är långt ifrån alla som klarar det på ett bra sätt. Tack Jokkmokkswe för ditt kassapersonals försvar! Hubloten som tråden handlar om är en av de snyggaste jag sett. Skulle bära med stolthet.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Köpa en färdig produkt för att sedan skvätta färg på den och kalla den för "sitt" mästerverk....

Jag förstår mig helt ärligt inte på konst...
Läser man trxten så ser man att det är Mr.Brainwash som står bakom. Förstår om man inte är konstintresserad så kan förklara.

Mr.Brainwash är en persona skapad och hypad utav Banksy. Från noll till "allt" går att se i mocumentären "escape through the Giftshop".

Faktiskt ganska ball klocka men mer känsla att göra det själv. Tejpa glaset och gå loss med akryl!
 

paradis

Audemars
Helt otroligt vad folk hittar på, :eek: eller vet inte vad dom ska göra , så kör en massa olika färg så blir det säkert bra. Ser nu att visa gillar ock några gillar inte. Skulle inte bära den, men något har den..............:D Glada färger..........
 
Topp