Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Expert hjälp tack, jubilee vikt/ endlinks gmt 16750

Diskussion i 'Vintage' startad av Rolex®, 7 september 2016.

1. Rolex®
    Trådstartare

Rolex® Torpare

Hej.
    Är svag för vikt jubilee länk så det är ett måste, men vet någon matchande endlinks som passar på en 16750 gmt?

2. acce1999

acce1999 Friends of KS

Rolex 16750 kom aldrig med vikt jubilelänk.

Men om du prompt ska ha en på den modellen, så är ändlänkar 550 lämpliga. De är korrekta tillsammans med jubilelänk 62510 (ej vikt) och passar också med den vikta 6251.

En 1675 på vikt jubile 6251 med ändlänkar 50 är kanske vad du hellre önskar? Tidskorrekt uppsättning för föregångaren till 16750.

Mvh A

Per, eriksson850, Rolex® och 1 annan gillar detta.
  3. Rolex®
    Trådstartare

Rolex® Torpare

@acce1999

Tack, vet att det inte är korrekt länk för 16750 men jag gillar just den länken och nu tack vare dig så vet jag vilka endlinks jag måste jaga. Tack igen.

acce1999 gillar detta.