Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Explorer II GMT länk

Diskussion i 'Diskussion' startad av huldin, 5 juli 2016.

1. huldin
    Trådstartare

huldin Torpare

Lämnade in min Explorer II för en omgång i veckan och det jag fick reda på var att länken(armbandet) var en GMT länk.
    Enligt personen i fråga var detta något nytt för en Explorer från mitten av 90-talet, närmare bestämt 96.

Hen undersökte saken vidare vilket jag uppskattade och tydligen fanns detta som ett val under den tiden klockan är från.
    Dvs ett tillval av GMT länk.

Dels tänker jag dela informationen men skulle vara intressant att höra/veta mer om er erfarenhet kring detta?

2. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Det är inget ovanligt när det kommer till Rolex, när jag köpte min 16750 för ett par år sedan, så satt det en Submariner länk på denna, detta hade köparen gjort som tillval då han köpte klockan i butik! Syns inte så bra tyvärr men det är kvittot till höger iaf.

Kiddy, huldin och Pauledward gillar detta.
  3. Jimpa

Jimpa Friends of KS

Från:
    Mälardalen
    Sälja ? ;)

4. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Haha...nä :D, inte för stunden iaf :p!

Jimpa gillar detta.
  5. Jimpa

Jimpa Friends of KS

Från:
    Mälardalen
    Fan du har ju sommarlov så kommer testa köpa loss lite dinkor utav dig med jämna mellanrum och hoppas på pricka in dagen du druckit lite för mkt rödvin för att behärska dig :happyhappy:

Affe gillar detta.
  6. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Haha...försöka duger, men det blir nog mer om jag har druckit för många paraplydrinkar, då jag inte dricker rödtjut :D!

jabla och Jimpa gillar detta.
  7. huldin
    Trådstartare

huldin Torpare

Tack för informationen @Af Sjodahl och @Jimpa hoppas du lyckas lura till dig en affär :)
    Vart sugen på rödvin i solen när jag läste inlägget får bli till helgen.

Jimpa gillar detta.
  8. Jimpa

Jimpa Friends of KS

Från:
    Mälardalen
    Sangria kanske :D trevlig helg sen!

Mårtenssons ur Brookfield