• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Explorer II GMT länk

huldin

Breitling
Lämnade in min Explorer II för en omgång i veckan och det jag fick reda på var att länken(armbandet) var en GMT länk.
Enligt personen i fråga var detta något nytt för en Explorer från mitten av 90-talet, närmare bestämt 96.

Hen undersökte saken vidare vilket jag uppskattade och tydligen fanns detta som ett val under den tiden klockan är från.
Dvs ett tillval av GMT länk.

Dels tänker jag dela informationen men skulle vara intressant att höra/veta mer om er erfarenhet kring detta?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Lämnade in min Explorer II för en omgång i veckan och det jag fick reda på var att länken(armbandet) var en GMT länk.
Enligt personen i fråga var detta något nytt för en Explorer från mitten av 90-talet, närmare bestämt 96.

Hen undersökte saken vidare vilket jag uppskattade och tydligen fanns detta som ett val under den tiden klockan är från.
Dvs ett tillval av GMT länk.

Dels tänker jag dela informationen men skulle vara intressant att höra/veta mer om er erfarenhet kring detta?

Det är inget ovanligt när det kommer till Rolex, när jag köpte min 16750 för ett par år sedan, så satt det en Submariner länk på denna, detta hade köparen gjort som tillval då han köpte klockan i butik! Syns inte så bra tyvärr men det är kvittot till höger iaf.

DSC_8901_zps759f0cab.jpg
 

Jimpa

Panerai
Det är inget ovanligt när det kommer till Rolex, när jag köpte min 16750 för ett par år sedan, så satt det en Submariner länk på denna, detta hade köparen gjort som tillval då han köpte klockan i butik! Syns inte så bra tyvärr men det är kvittot till höger iaf.

DSC_8901_zps759f0cab.jpg
Sälja ? ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan du har ju sommarlov så kommer testa köpa loss lite dinkor utav dig med jämna mellanrum och hoppas på pricka in dagen du druckit lite för mkt rödvin för att behärska dig :happyhappy:

Haha...försöka duger, men det blir nog mer om jag har druckit för många paraplydrinkar, då jag inte dricker rödtjut :D!
 
Topp