• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Explorer tillbaks från service - fukt?

NiklasM

Omega
En kompis skulle hämta ut sin Expy från AD efter service när det var en fuktliknande ring på insidan av glaset. Perfekt cirkelformad.
Han tog inte ut klockan utan krävde svar på varför det såg ut så. Efter lång väntan med flera påstötningar fick han sagt att det inte var fukt utan att det berodde på Fomblin.

Vill inte påstå att han ljuger men vill få en 2nd opinion..

Thanx.
 

NiklasM

Omega
Säger de det så är det väl så, varför skulle de ljuga om det? Det betyder ju däremot inte att man vill ha fläckar på glasets insida.

Hmm, så man kan inte prata om det då? Att någon kan förklara hur det blir så? Att någon varit med om samma sak? Att lära sig hur Fomblin beter sig?

Jag skriver dessutom att jag inte påstår att han ljuger så varför ställer du ens den frågan? Skit samma, fick svar på annat håll.
Butiken har slutligen åtgärdat, förklarat och kompenserat så livet går vidare.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Hmm, så man kan inte prata om det då? Att någon kan förklara hur det blir så? Att någon varit med om samma sak? Att lära sig hur Fomblin beter sig?

Jag skriver dessutom att jag inte påstår att han ljuger så varför ställer du ens den frågan? Skit samma, fick svar på annat håll.
Butiken har slutligen åtgärdat, förklarat och kompenserat så livet går vidare.

Vad sa de då? Nu vill man ju höra så att man kan lära sig något. :)

För inte var det väl så att trådens syfte var att sätta press på AD?
 
Topp