• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Extraarbete i Göteborg erbjudes

Chattras

Cartier
Jag testar ett helt nytt sätt att söka personal på. Ett klockforum :).

Jag är på jakt efter någon som har grundläggande kunskaper inom fotografering för regelbundet extraarbete med produktfotografering. Alternativt om man inte kan ett skit men kan övertyga mig om att man löser att lära sig på väldigt kort tid så kan det vara aktuellt också.

Jag driver en webhandel med begagnade väskor och får varje vecka in ett helt gäng vilka behöver fotas och genomgå en snabb redigering. Allt som behövs för att utföra arbetet finns redan. Fotobord, lampor, blixtar, kamera, dator mm.

Önskvärt är att man har grundläggande kunskaper inom fotografering och redigering. Vi snackar inga expertkunskaper men man bör veta vad bländare och slutartid är och vara bekant med Photoshop och gärna lightroom eller Capture One. Arbetet kommer att utföras dagtid till en början med när vi lärt känna varandra lite kan det vara under vilken tid som helst under dygnet. Uppskattningsvis snackar vi om ca. 10 timmars arbete/vecka.

Låter detta intressant så skicka ett PM så tar vi det där ifrån.

/Chattras
 
Topp