• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eye in the sky Part Three.

Strindberg

Patek
2-Faktor
Som jag tidigare sagt så är jag i Stockholm på annan klockrelaterad supning, men blir det efterbraka eller på något sätt sammankoppling så är jag intresserad!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Svårt att veta vad du menar med sammankoppling. Detta event är dock inte kopplat till något annat event.
Klarspråk:
Jag ska på parfymklockeeventet Precious på dagen, och på efterföljande middag på Hamburger Börs (var inte säker på att det var publikt var middagen var, har varit dolt något år förut). Med det sagt så menar jag att jag gärna kommer på eventuellt eftersläpp på kalaset, och att om det är några av folket här som kanske ska på parfymklockeeventet och sedan ta en mer eller mindre officiell öl-och-klockkläm efteråt, innan KS-festen, så hänger jag gärna på det.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Klarspråk:
Jag ska på parfymklockeeventet Precious på dagen, och på efterföljande middag på Hamburger Börs (var inte säker på att det var publikt var middagen var, har varit dolt något år förut). Med det sagt så menar jag att jag gärna kommer på eventuellt eftersläpp på kalaset, och att om det är några av folket här som kanske ska på parfymklockeeventet och sedan ta en mer eller mindre officiell öl-och-klockkläm efteråt, innan KS-festen, så hänger jag gärna på det.


Premiera parfymklockor före KS.... illa.....
 
Topp