Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Färga/måla läderband/söm på läderband

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av thelizardking, 29 september 2016.

1. thelizardking
    Trådstartare

thelizardking Torpare

Hej! Fick ett infall att testa nån typ av läderimitation och köpte ett band av Lorica. Bandet är ok i övrigt men gillar inte riktigt den gulaktiga sömmen, åtminstone inte på min SKX007. Kunde se bättre ut på en klocka med gul detalj, t.ex. Seiko SRP775. Vet nån om om det är möjligt att färga sömmen svart eller vit eller måste jag helt enkelt köpa en SRP775? :)
    Detta är bandet: http://www.cheapestnatostraps.com/products/como-lorica-black?variant=11473510853

Och detta är min SKX007 med bandet:

IMG_8697.JPG

2. Psykel

Psykel Präst

Från:
    Sollentuna
    Du kan säkert färga sömmen, men det lär ju vara omöjligt att inte råka färga själva bandet också. Köp en SRP775 istället, mest ekonomiskt så! :D

thelizardking gillar detta.