• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

få pengar att växa.

JaTack

Rolex
2-Faktor

Knugen

Panerai
2-Faktor
Någon mer som äger i Balder? Vad tror ni framtiden för aktien nu i år? Sugen på att fylla på ytterligare nämligen..
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Fick en liten lektion i aktieanalysprogrammet ProRealTime och gillade det mycket. Nackdelen var att det fanns begränsat med svenska aktier.
Kan ni tipsa om något bra program där de svenska aktierna finns med?! :)
 

vicjoh

Omega
Fick en liten lektion i aktieanalysprogrammet ProRealTime och gillade det mycket. Nackdelen var att det fanns begränsat med svenska aktier.
Kan ni tipsa om något bra program där de svenska aktierna finns med?! :)

Jag använder infront hela tiden. Gratis som prokund hos Avanza.

Tror det ligger på ca 8-900:-/månad annars.
 

Esh

Omega
2-Faktor
Legat snett i precise länge, är nu på 0 ungefär. Värt att sälja eller tror ni det kan bli intressant i feb?
 

Esh

Omega
2-Faktor
Jag förstå fortfarande inte. Det är ju nyheter och pressmeddelanden till höger och vänster i alla bolag men inte sjutton stoppas handeln för det?
Anledningen här är väl att den stigit 15 % på en dag när den vanligtvis inte har så stor rörelse. (nyheten släpptes efter det att den stigit ifall någon missat det). Varför det innebär handelsstopp kan jag inte uttala mig om men säkerligen för att det finns risk för insider-info osv?

Rätta mig gärna!
/ okunnig:)
 

hollow123

Rolex
Så jag tolkar lagtexten som refererades till stoppades handeln pga av att det fanns info ute som inte var tillgänglig för alla aktieägare/hela marknaden.
Rätta mig gärna om jag har fel
 

Alligatorn

Cartier
Jag ligger lååååång....Köpte på all time high :p
Helt rätt! -46% i skrivande stund :p Gjorde lite bra affärer med precise tills den kom upp till 7,5kr då jag slarvade till rejält med köp och sälj på samma siffror och paniksålde/köpte. Gick helt åt helvete veckan efter när DI (eller VA? kommer inte ihåg) skrek ut att PB var skit och värda 1kr. Shit happends. Har en mysigt -80% aktie också :rolleyes:
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag ligger lååååång....Köpte på all time high :p
Helt rätt! -46% i skrivande stund :p Gjorde lite bra affärer med precise tills den kom upp till 7,5kr då jag slarvade till rejält med köp och sälj på samma siffror och paniksålde/köpte. Gick helt åt helvete veckan efter när DI (eller VA? kommer inte ihåg) skrek ut att PB var skit och värda 1kr. Shit happends. Har en mysigt -80% aktie också :rolleyes:
"Kul" att se att några vågar dela med sig när det går sämre. Är så himla lätt att dela med sig av saker som går bra
 

Esh

Omega
2-Faktor
Det är ju onekligen ett stort orderdjup och omsättningen idag lär landa högt. (redan omsatts aktier för över 10mkr på 3 min)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Helt rätt! -46% i skrivande stund :p Gjorde lite bra affärer med precise tills den kom upp till 7,5kr då jag slarvade till rejält med köp och sälj på samma siffror och paniksålde/köpte. Gick helt åt helvete veckan efter när DI (eller VA? kommer inte ihåg) skrek ut att PB var skit och värda 1kr. Shit happends. Har en mysigt -80% aktie också :rolleyes:

-50,9% :cool:
 

Alligatorn

Cartier
"Kul" att se att några vågar dela med sig när det går sämre. Är så himla lätt att dela med sig av saker som går bra
Har inte så mycket annat att dela med mig av haha, Ahsell +22% :) (fick 200 på noteringen). Men jag håller med dig, man vill gärna skryta om sina bra affärer men inte skylta om sina dåliga. Känns dock som att dom som ofta gör stora vinster har säkert gjort stora förluster också.
Helt okej för mig att du vinner den här tävlingen :cigar:
 
Topp