Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Få tag på Bergeon 30080H (1,6mm) till imorgon?

Diskussion i 'Diskussion' startad av AndyAnd, 11 februari 2016.

1. AndyAnd
    Trådstartare

AndyAnd Stadsbo

Från:
    Väst
    Någon som vet något ställe i Göteborgstrakterna som skulle tänkas sälja en Bergeon 30080H, 16mm. Jag skulle behöva skruvmejseln till morgon. Verkmästarna verkar ha men tyvärr är de på mässa och har stängt tors-mån.

Chuck gillar detta.
  2. Chuck

Chuck Friends of KS

Jag kör kjell&companys mejslar funkar kanon :)

3. AndyAnd
    Trådstartare

AndyAnd Stadsbo

Från:
    Väst
    Har du en länk till de du använder? :)

Chuck gillar detta.
  4. Chuck

Chuck Friends of KS

5. AndyAnd
    Trådstartare

AndyAnd Stadsbo

Från:
    Väst
    Ah ett sånt där. Skruvarna ska ju egentligen ha en 1.6mm men det verkar som att 1.4mm och 1.5mm är vanligare i elektronikset. Har du skruvat i en Rolexlänk med den?

6. AndyAnd
    Trådstartare

AndyAnd Stadsbo

Från:
    Väst
    Jag vägrar betala Bergströms 500kr för att de ska skruva ut en skruv nämligen... :)

Chuck gillar detta.
  7. KenKun

KenKun Biskop

Var inne på samma bana, att fixa en schysst 1,6 mejsel. Slutade till slut upp med ett kit från Kjell eftersom jag inte ville vänta i flera dagar på att korta min Rolex länk. 1,4mm funkar jättebra!

8. Chuck

Chuck Friends of KS

Jusses 500kr
    Har du en Clas Ohlsson butik i din stad så löser du biffen lätt, har skruvat alla mina rollar hemma gör inget om de är mindre än skruven

9. KenKun

KenKun Biskop

500 kr? Det går bra nu...

10. AndyAnd
    Trådstartare

AndyAnd Stadsbo

Från:
    Väst
    Då tar jag en sväng bort till Clas Ohlson, tack för hjälpen!
    Ja, 500kr var iaf priset i somras. Jag misstänker att dom inte sänkt det... Rena rånet.

Chuck gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield