Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Får inga mailsvar från Rob E

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mkarlsson, 18 oktober 2014.

  1. Mkarlsson
    Trådstartare

    Mkarlsson Borgare

    Inlägg:
    749
    Från:
    Östersund
    Någon som vet varför eller är jag helt enkelt inte längre önskad där?:(
     
  2. Guskleto

    Guskleto Friends of KS

    Inlägg:
    4.318
    Från:
    Compton
    Har du testat att ringa? Jag tror det är större chans att du får ett vettigt svar av dem än någon på forumet.
     
    M.U gillar detta.
  3. M.U

    M.U Biskop

    Inlägg:
    1.551
  4. Noami

    Noami Friends of KS

    Inlägg:
    317
    Tog två mail och bra många veckors väntan att få prisinfo på en Speedy därifrån. Deras responstid på mail är väl helt enkelt inte i klass med resten av deras service.
     
  5. Uffe

    Uffe Biskop

    Inlägg:
    2.164
    De fokuserar på klockorna, blir inte så mycket sitta-vid-datorn-tid.
     
    Mr.Sund, jabla och andheg gillar detta.
  6. babanker

    babanker Borgare

    Inlägg:
    752
    Från:
    F ks
    Kör hipsterstyle och faxa, jävligt mycket svårare att missa!

    Annars, pickupthephone.

    :D
     
    Kejsaren, Mr.Sund, V och 2 andra gillar detta.
  7. StarMan

    StarMan Friends of KS

    Inlägg:
    5.288
    Från:
    Västerbotten
    Har alltid fått hyfsat snabb respons när jag mailat med deras urmakare.
     
    Boris Balkan och morrism gillar detta.
  8. Chuck

    Chuck Friends of KS

    Inlägg:
    4.998
    Måste säga att jag fick ett absurdt snabbt svar av dem på mail när jag frågade pris.
     
    Boris Balkan och morrism gillar detta.
  9. JS

    JS Friends of KS

    Inlägg:
    10.510
    Får oftast snabba svar.
     
  10. paradis

    paradis Friends of KS

    Inlägg:
    3.754
    Från:
    Malmö
    Jag kan bara tänka mig , vilka mängder, Email dom får varje dag. Hade du ringt så hade du vetat priset ,ock inte behövt fantisera, att du inte är önskad.............Ring dom på Måndag
     
  11. Icaras

    Icaras Biskop

    Inlägg:
    2.889
    Från:
    De skånska skogarna
    Skickade någon fråga förra året på mail, fick aldrig något svar. Skrev istället på KS, fick svar efter någon timme :)
     
  12. 79thor

    79thor Friends of KS

    Inlägg:
    136
    Från:
    Strängnäs
    Jag har så svårt att få ihop det där, ett mail kan man svara på när man har tid tex sista två minuterna innan kaffet eller när det inte är någon kund i butiken, ett telefonsamtal bestämmer du inte själv över så det måste störa mycket mer än mail.
    Ändå så prioriteras telefonen.
    Nu har jag ingen aning om vad Rob E tycker utan det är bara mina tankar.
     
    Glusch, _jonte och Bramster gillar detta.
  13. Randel

    Randel Friends of KS

    Jag har haft kontakt med dem via PM till ROB-1832 här inne och då har kommunikationen varit blixtsnabb.
     
    Boris Balkan gillar detta.
  14. Noami

    Noami Friends of KS

    Inlägg:
    317
    Håller helt klart med. Speciellt när de erbjuder prisinfo via mail så känns det ju rimligt att man får svar... Nu är ju detta mest ett problem för folk som inte klocknördar sig på KS - vi vet ju att vi kan testa telefonen eller PM här. Kan tänka mig att en potentiell kund försvinner rätt fort om denne inte ens får svar på den enklaste av alla frågor.
     
  15. JayLar

    JayLar Borgare

    Inlägg:
    795
    Jag har flera gånger varit med om att klockbutiker/AD inte bryr sig om att svara på mejl med enkla köpförfrågningar. Otroligt dåligt och obegripligt men de har väl så mycket kunder att de inte behöver fler?

    (Jag har aldrig varit i kontakt med Rob E)
     
  16. Mkarlsson
    Trådstartare

    Mkarlsson Borgare

    Inlägg:
    749
    Från:
    Östersund
    Frågan är inte kritik från mig är viktigt att påpeka, sett att de vart runt på diverse tjänsteresor sista tiden och tänkte det kunde vara en anledning.
    Har tidigare ställt frågor via mail och alltid fått snabba svara, hade det varit panik finns ju såklart alltid telefonen.
     
  17. dauit

    dauit Friends of KS

    Inlägg:
    647
    Från:
    Luleå
    Ställde själv en fråga om det gick att köpa bandstift till min BB, har fortfarande inte fått ett svar efter en månad.
    Det löste sig ändå efter cirka tre timmars intensivt golvletande.
     
    79thor gillar detta.
  18. mruhr

    mruhr Borgare

    Inlägg:
    776
    Från:
    Storstan
    Tror de är sega väntar också på svar, kanske mycket annat att göra i butiken

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
     
  19. B1884

    B1884 Biskop

    Inlägg:
    3.053
    Från:
    Göteborg
    Rekommenderar också att skicka PM här på KS, fick blixtsnabb respons den gången jag gjorde det :)
     
  20. ROB-1832

    ROB-1832 Stadsbo

    Inlägg:
    272
    Från:
    Stockholm
    Hej Mkarlsson

    Haft hög arbetsbelastning då många varit sjuka. Men givetvis skall o brukar vi svara, ursäkta för dröjt svar.
    PM här om du vill så svarar vi på snarast vi kan el. måndag beroende på frågans art?

    Trevlig helg!
     
    Glusch, Randel, Boris Balkan och 16 andra gillar detta.
  21. Mkarlsson
    Trådstartare

    Mkarlsson Borgare

    Inlägg:
    749
    Från:
    Östersund
    Anade det, ingen panik:)
     
Mårtenssons ur Brookfield