Laddar...
Nymans Ur 1851
Stäng notis
Klocksnackbloggen

Du har väl inte missat vi lanserat Klocksnackbloggen?
In, läs och diskutera gärna inläggen på forumet!

Klocksnackbloggen >>

Får inga mailsvar från Rob E

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mkarlsson, 18 oktober 2014.

  1. Mkarlsson
    Trådstartare

    Mkarlsson Y-Wing pilot

    Inlägg:
    750
    Från:
    Östersund
    Någon som vet varför eller är jag helt enkelt inte längre önskad där?:(
     
  2. Guskleto

    Guskleto Tie Fighter pilot

    Inlägg:
    4.355
    Från:
    The sky
    Har du testat att ringa? Jag tror det är större chans att du får ett vettigt svar av dem än någon på forumet.
     
    M.U gillar detta.
  3. M.U

    M.U X-Wing Pilot

    Inlägg:
    1.653
  4. Noami

    Noami Stormtrooper

    Inlägg:
    317
    Tog två mail och bra många veckors väntan att få prisinfo på en Speedy därifrån. Deras responstid på mail är väl helt enkelt inte i klass med resten av deras service.
     
  5. Uffe

    Uffe X-Wing Pilot

    Inlägg:
    2.389
    De fokuserar på klockorna, blir inte så mycket sitta-vid-datorn-tid.
     
    Mr.Sund, jabla och andheg gillar detta.
  6. babanker

    babanker Y-Wing pilot

    Inlägg:
    751
    Från:
    F ks
    Kör hipsterstyle och faxa, jävligt mycket svårare att missa!

    Annars, pickupthephone.

    :D
     
    Kejsaren, Mr.Sund, V och 2 andra gillar detta.
  7. StarMan

    StarMan AT-AT driver

    Inlägg:
    5.724
    Från:
    Västerbotten
    Har alltid fått hyfsat snabb respons när jag mailat med deras urmakare.
     
    Boris Balkan och morrism gillar detta.
  8. Chuck

    Chuck AT-AT driver

    Inlägg:
    5.823
    Måste säga att jag fick ett absurdt snabbt svar av dem på mail när jag frågade pris.
     
    Boris Balkan och morrism gillar detta.
  9. JS

    JS Shmi Skywalker-Lars

    Inlägg:
    10.564
    Får oftast snabba svar.
     
  10. paradis

    paradis Tie Fighter pilot

    Inlägg:
    3.794
    Från:
    Malmö
    Jag kan bara tänka mig , vilka mängder, Email dom får varje dag. Hade du ringt så hade du vetat priset ,ock inte behövt fantisera, att du inte är önskad.............Ring dom på Måndag
     
  11. Icaras

    Icaras X-Wing Pilot

    Inlägg:
    2.889
    Från:
    De skånska skogarna
    Skickade någon fråga förra året på mail, fick aldrig något svar. Skrev istället på KS, fick svar efter någon timme :)
     
  12. 79thor

    79thor Friends of KS

    Inlägg:
    136
    Från:
    Strängnäs
    Jag har så svårt att få ihop det där, ett mail kan man svara på när man har tid tex sista två minuterna innan kaffet eller när det inte är någon kund i butiken, ett telefonsamtal bestämmer du inte själv över så det måste störa mycket mer än mail.
    Ändå så prioriteras telefonen.
    Nu har jag ingen aning om vad Rob E tycker utan det är bara mina tankar.
     
    Glusch, _jonte och Bramster gillar detta.
  13. Randel

    Randel Y-Wing pilot

    Jag har haft kontakt med dem via PM till ROB-1832 här inne och då har kommunikationen varit blixtsnabb.
     
    Boris Balkan gillar detta.
  14. Noami

    Noami Stormtrooper

    Inlägg:
    317
    Håller helt klart med. Speciellt när de erbjuder prisinfo via mail så känns det ju rimligt att man får svar... Nu är ju detta mest ett problem för folk som inte klocknördar sig på KS - vi vet ju att vi kan testa telefonen eller PM här. Kan tänka mig att en potentiell kund försvinner rätt fort om denne inte ens får svar på den enklaste av alla frågor.
     
  15. JayLar

    JayLar Y-Wing pilot

    Inlägg:
    999
    Jag har flera gånger varit med om att klockbutiker/AD inte bryr sig om att svara på mejl med enkla köpförfrågningar. Otroligt dåligt och obegripligt men de har väl så mycket kunder att de inte behöver fler?

    (Jag har aldrig varit i kontakt med Rob E)
     
  16. Mkarlsson
    Trådstartare

    Mkarlsson Y-Wing pilot

    Inlägg:
    750
    Från:
    Östersund
    Frågan är inte kritik från mig är viktigt att påpeka, sett att de vart runt på diverse tjänsteresor sista tiden och tänkte det kunde vara en anledning.
    Har tidigare ställt frågor via mail och alltid fått snabba svara, hade det varit panik finns ju såklart alltid telefonen.
     
  17. dauit

    dauit Y-Wing pilot

    Inlägg:
    668
    Från:
    Luleå
    Ställde själv en fråga om det gick att köpa bandstift till min BB, har fortfarande inte fått ett svar efter en månad.
    Det löste sig ändå efter cirka tre timmars intensivt golvletande.
     
    79thor gillar detta.
  18. mruhr

    mruhr Y-Wing pilot

    Inlägg:
    778
    Från:
    Storstan
    Tror de är sega väntar också på svar, kanske mycket annat att göra i butiken

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
     
  19. B1884

    B1884 Tie Fighter pilot

    Inlägg:
    3.110
    Från:
    Göteborg
    Rekommenderar också att skicka PM här på KS, fick blixtsnabb respons den gången jag gjorde det :)
     
  20. ROB-1832

    ROB-1832 Stormtrooper

    Inlägg:
    275
    Från:
    Stockholm
    Hej Mkarlsson

    Haft hög arbetsbelastning då många varit sjuka. Men givetvis skall o brukar vi svara, ursäkta för dröjt svar.
    PM här om du vill så svarar vi på snarast vi kan el. måndag beroende på frågans art?

    Trevlig helg!
     
    Glusch, Randel, Boris Balkan och 16 andra gillar detta.
  21. Mkarlsson
    Trådstartare

    Mkarlsson Y-Wing pilot

    Inlägg:
    750
    Från:
    Östersund
    Anade det, ingen panik:)
     
Mårtenssons ur Brookfield