• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fått nog av töntiga paketöppningstrådar? Låt mig...

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
... då visa hur riktiga guldrollar skall se ut!

Allt började när jag i samband med att jag blev pålurad en Ploprof fick en kommentar, borde du inte köpa... Lättlurad som man är etsade sig dessa ord fast i huvudet. Ett par månader senare, idag, åkte jag dit. Tror inte jag behöver lägga ut orden mer, här kommer den!


Efter en lång och kostsam lunch åker kameran fram, vad är det som döljer sig under svinskinnet?










DSC01244_zps90efc768.jpg


















DSC01245_zps5b952053.jpg


















DSC01246_zps883dd619.jpg


















DSC01247_zpsb8f57f38.jpg



















DSC01248_zps10861dc6.jpg




















DSC01249_zpsd6a1f6ce.jpg




















DSC01250_zpsb8049423.jpg

























DSC01251_zps24159532.jpg






















DSC01252_zps3d3829ed.jpg




Vilken vecka detta varit! Hur skall vi på klocksnack kunna överträffa alla dessa fina ur som trillat in i veckan? Själv sitter jag bara och tokglor på handleden med ett stort :D. Blir nudlar ett tag nu, men tröstar mig med att jag med största sannolikhet är den enda studenten i världen som har en Midas...
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Cool. Har faktiskt aldrig sett förut. Hoppas du har kvar Ploppen! :)
 

Målarn

The Steak
Hahah :D !!!

Grattis till ännu en Rolex Aurum :mrgreen: !!!

Så 3st guldrollar på en vecka på KS, det är Grymt fan
 

max

Dancing Queen
Dj*vulen så cool! Skulle inte passa mig men ser klockren ut till dig! Stort grattis!
Fet stansning på sidan :)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Jösses! Någon som gör skäl för namnet, minsann. Vore kul att se den i lådan med ploprofen intill, tror att få kan matcha den kontrasten...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Grattis....en udda sleeper.....tycker den är helrätt. Två vinnare idag......Mr B till ny leksak och Singular att han blev av med nåt osäljbart :).......
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Hur många tillverkades?
Vad är det för verk?

Men framförallt ett stort jäkla grattis, men med ett sånt nick så kan det ju bara sluta på detta sättet... :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis, Aurum! Cool och ovanligt är lite av ditt signum när det gäller klockor, den här överträffar det mesta....fler bilder vore kul!
 
Topp