• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Födelsedagspresent?

M021

Rolex
2-Faktor
Sprang precis på en Sky-dweller Rose, jösses.. Spontant, jag fyller år idag. Flyger med tjejen till USA om två veckor och kan dra av 16% i moms. Har tidigare kikat på daytona i rose men denna var bannemig vackrare. Vad har ni att säga om sky- dwellern i sig? Andrahandsvärde?
Satt jäkligt bra trots tyngden och storleken.
 

par

Patek
2-Faktor
Älskar den verkligen med brunt band och brun tavla. Nr 1 för mig. Dock är det nog bättre att köpa guld/guld ur ett beg värdesperspektiv!
 

M021

Rolex
2-Faktor
Förstår vad ni menar, Vet inte om jag kan bära upp en guld guld, blir idag 26 fyllda och känner att en rose är lite mer ungdomligt samtidigt som det är tidlöst, även diskret för det allmänna ögat. Känns lite som denna alt. En patek aquanaut rose blir den heliga gralen!
 

par

Patek
2-Faktor
Dra på ett brunt band på guld/guld och du är hemma. Sen kommer säkert suget att tillslut att dra på länken med åldern;)
 
U

urinvånaren

Guest
Grattis på födelsedagen Martin:)

Ska erkänna att jag sneglade själv lite på rosé innan jag bestämde mig, men efter en tids funderande var valet inte svårt, gul-guld Dwellern på länk är underbar. Men något trevligt i rosé kommer det helt klart att bli i framtiden!

Postar en bild till dig i födelsedagspresent och önskar dig en trevlig resa!

napcvbk.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Förstår vad ni menar, Vet inte om jag kan bära upp en guld guld, blir idag 26 fyllda och känner att en rose är lite mer ungdomligt samtidigt som det är tidlöst, även diskret för det allmänna ögat. Känns lite som denna alt. En patek aquanaut rose blir den heliga gralen!
Du menar att en helgulds Daytona i rose är diskret? Nej, håller inte med dig i resonemanget. Att bära en helguldsrolle när man är 26 är redan rätt "fel" så köp det du gillar istället.
 

M021

Rolex
2-Faktor
Du menar att en helgulds Daytona i rose är diskret? Nej, håller inte med dig i resonemanget. Att bära en helguldsrolle när man är 26 är redan rätt "fel" så köp det du gillar istället.

Sneglade 116515ln, men du har rätt i resonemanget, ska inte vara så jäkla svensk;)
 

Målarn

The Steak
Vi för köpa samtidigt Målarn! mängdrabatt;) flyger faktiskt in till Orlando, så det passar bra vad jag förstår, tack för tipsen allesammans, om jag nu får tummen ur får jag lugna ner mig ett par år.."pust"

Haha då får du vänta lite till tyvärr :(!! Mängdrabatt hade ju vart nice haha
Jag hoppas du köper klockan, riktigt grym och Ovanlig iaf tillsvidare ;)
 
Topp