• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förändring av möjligheten att editera sitt inlägg.

Ministern

Founder
2-Faktor
Vi i ledningen har bestämt oss för att återinföra tidsbegränsning på inlägg då detta missbrukats för att i vissa fall mörka vad som skrivits innan. Ledningen har kunnat se historiken, men för andra medlemmar har endast senaste redigeringen visats.
Alla kan fortfarande ändra i sina inlägg, men endast i 30 minuter efter att det postats. Detta för att man ska kunna redigera fel när man läser igenom efter att ha postat, kanske komplettera med något osv. 30 minuter bör vara mer än nog för detta.

Detta gäller inte möjligheten att ändra status på köp&sälj, där kan man fortfarande uppdatera om ett objekt är sålt eller ej - precis som det är nu.

Med vänlig hälsning

Ledningen KS
 

Icaras

Rolex
30min är helt OK, har för mig att första rundan var 10min... då fick åtminstone jag panik när man såg det började närma sig när man skulle göra tillägg :)
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Nya villkor är accepterade! 30 min räcker för att upptäcka stavfel och lägga till saker!
Bra jobbat!
 

OSKEEER

Friends of KS
2-Faktor
Låter rimligt. Jag anser dock att man inte bör kunna editera köp & sälj annonser i all oändlighet som Denke skrev här ovan.

Bättre vore om man inte kan ändra grundtexten i annonsen men att man kan lägga till information. Annars finns risken även där att det editeras för att mörka någonting.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Låter rimligt. Jag anser dock att man inte bör kunna editera köp & sälj annonser i all oändlighet som Denke skrev här ovan.

Bättre vore om man inte kan ändra grundtexten i annonsen men att man kan lägga till information. Annars finns risken även där att det editeras för att mörka någonting.

Jag förstår tanken. Och även om den är god så kommer vi aldrig att kunna curla bort eventuella fulfiskar. Dessutom så har vi, om det skulle behövas, tillgång till editeringshistoriken. ;)
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Machetas! Då får jag lägga manken till om det skall bli rätt i framtiden. Kan man få dispens ;)
 
Topp