• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förändring av möjligheten att editera sitt inlägg.

bjrn

Panerai
2-Faktor
Det är en bra ändring då jag förstår syftet....tyvärr är jag en mästare på att stava fel och skriver ofta inlägg och rusar vidare och när jag kommer tillbaka ser jag tokigheter som jag vill ändra....men folk får väl acceptera fler felstavningar....:p för det är bättre än att vissa ful-ändrar.
 

Kasper

Friends of KS
Jag förstår tanken. Och även om den är god så kommer vi aldrig att kunna curla bort eventuella fulfiskar. Dessutom så har vi, om det skulle behövas, tillgång till editeringshistoriken. ;)

Möjlighet att göra inlägg i sina egna (ej andras) köp&sälj annonser då? Då kan man ju uppdatera pris och eventuella förändringar utan att ändra originaltexten. Självklart bör det då finnas lite regler om vad man får skriva i sina inlägg. :)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Har funktionen att direktuppladda bilder till forumet försvunnit eller har jag drömt att man kunde det förut? Skitjobbigt att behöva använda externa bildtjänster som tinypic och liknande :(
 
Topp