• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För att göra en kort historia lång..

Nexus

Panerai
Väldigt trevlig läsning! Och ett stort grattis till en riktigt fräsch klocka som jag tror att du är mer eller mindre ensam om här på forumet.
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Grattis Rickard! Kul att du delar med dig! Roligt att du valde en mer udda Rolex! Kommer bli kalas med den nya urtavlan!
 

Victor

Omega
Bra val!:)

Jk0ioGl.jpg
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Vilken underbar känsla att alltid skratta påväg till jobbet! Så ska det va.
De där tavlorna är verkligen underbara. Även DJ tuxedo-dial är med där och lirar! Bra val!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Härlig historia Rikard!
Kul att du funnit ett arbete som ger dig så mycket glädje och grattis till att du blivit med Rolex:)
 

Bolio

Panerai
Instämmer i kören med ett stort GRATTIS och en riktigt trevlig text med fina kort. Jag kan dock ge dig ett löfte och det är att detta var din första Rolex men jag garanterar att det inte blir den sista ;).
Du har genom det här köpet öppnat en dörr som du inte har en aning om vart det slutar, dock blir det en trevlig framtid :D.
 

Rikard

Omega
Instämmer i kören med ett stort GRATTIS och en riktigt trevlig text med fina kort. Jag kan dock ge dig ett löfte och det är att detta var din första Rolex men jag garanterar att det inte blir den sista ;).
Du har genom det här köpet öppnat en dörr som du inte har en aning om vart det slutar, dock blir det en trevlig framtid :D.
Har redan börjat snegla på explorern :rolleyes:
 

ANkk

Cartier
Trevlig story, SS va riktigt snygg men av att dömma av bildrna på google ser det ut som att personerna har en 30cm väggklocka på handleden
 
Topp