• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För att göra en kort historia lång..

Rikard

Omega
Rolexgudarna var med mig i veckan och från beställning till leverans tog det 3 dagar.. Vår urmakare blev så exalterad så han ringde till butiken och skrek "REEEKOOOOOORD!!" i luren :p

Tavlan har då kommit och här är resultatet.

blue_silver_concentric.JPG


Sååååå nöjd nu. Känner mig färdig och hel om ni förstår vad jag menar :smug:
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Rolexgudarna var med mig i veckan och från beställning till leverans tog det 3 dagar.. Vår urmakare blev så exalterad så han ringde till butiken och skrek "REEEKOOOOOORD!!" i luren :p

Tavlan har då kommit och här är resultatet.

blue_silver_concentric.JPG


Sååååå nöjd nu. Känner mig färdig och hel om ni förstår vad jag menar :smug:


Jäklar vad snygg den blev!!!!!!!!!!!!!!!! Var inne i onsdags då du naturligtvis var ledig, man antagligen hade jag ändå inte fått sett den med RÄTT tavla då?
STORT grattis igen!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Trevligt att du delar med dig av din historia. Nya tavlan blev ju riktigt bra. ;)
 

korvaza

Omega
Riktigt trevlig läsning! Hur trivs du med klockan? Är själv sjukt sugen på en, men osäker på om 36mm är riktigt rätt för mig..
 
Topp