• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För BCF räkning säljer jag 1 st KS-Kalender 2015...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
idag hittade jag dom liggandes på jobbetjag köpte på mig när dom såldes av Onelund i Höstas. Hade helt glömt av dom, har legat i kuvertet som dom skickades i. Jätte trevliga och fina bilder tagna av, medlemmar här på forumet.

Vet om att det blev begränsad utgåva och att någon/några blev utan, personligen skiter jag i ifall jag inte får tillbaka dom 150kr jag betalade för en kalender. Jag hoppas att någon där ute tänker på att pengarna går till bättre behövande. Jag står för frakten och kuvertet som kalendern kommer att skickas i.

Auktionen är öppen till 24:00 onsdag, då kan jag skicka kalendern på Torsdag och vinnaren har förhoppningsvis kalendern redan på fredagen.

DSC_1645.JPG

DSC_1646.JPG


Lite smakprov på bilderna/fotona, är du nyfiken på att se resten av bilderna, se till att vin auktionen då.

DSC_1644.JPG

DSC_1648.JPG
DSC_1649.JPG


Lycka till, och tänk på att pengarna kommer väl till pass.

Mvh // Af Sjodahl
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tar du swish, lika bra att pröjsa nu.
Härinne verkar de lite slow typ ;-)


Annars betalar du in på BCF, och så visar du bara upp kvittot. Annars kan vi göra som du ber om att du swishar in pengar på mitt konto och jag cashar in på BCF, så det är lugnt vilket som. PM mig din adress så skickar jag kalendern under morgon dagen.

Jag tackar så mycket för att du är villig att stöda BCF Jonte73, GRYMT jobbat som FAN, jag vet att pengarna kommer att komma väl till pass dom behöver vart enda öre.

Auktionen är härmed avslutad!
 

Jonte73

Audemars
Blev inget vidare drag men skitsamma.
300 spänn är väl i sammanhanget en piss i missisippi men det är för sakens skull.

Har tyvärr behövt deltaga på två begravningar på bara två år där närstående dukat under i sjukdomen.
Så därför bidrar jag så gott jag kan.

Och ni andra som inte hängde på, sätt in en tia iaf. Många bäckar små .
Tack och hej.

Upp med hakan det blev något dystert men det går över som man säger :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Blev inget vidare drag men skitsamma.
300 spänn är väl i sammanhanget en piss i missisippi men det är för sakens skull.

Har tyvärr behövt deltaga på två begravningar på bara två år där närstående dukat under i sjukdomen.
Så därför bidrar jag så gott jag kan.

Och ni andra som inte hängde på, sätt in en tia iaf. Många bäckar små .
Tack och hej.

Upp med hakan det blev något dystert men det går över som man säger :)


Beklagar verkligen! Är en jävla piss sjukdom, båda min föräldrar gick bort i cancer, har bekanta som fått sjukdomen, men har klarat sig än så länge utan att gå bort. Även folk på jobbet har drabbats, så jag håller med, många bäckar små, blir stora hav.

Åter igen, tack för att du bidrar Jonte73, jag är oerhört tacksam!
 

jabla

Sarlacc
Blev inget vidare drag men skitsamma.
300 spänn är väl i sammanhanget en piss i missisippi men det är för sakens skull.

Har tyvärr behövt deltaga på två begravningar på bara två år där närstående dukat under i sjukdomen.
Så därför bidrar jag så gott jag kan.

Och ni andra som inte hängde på, sätt in en tia iaf. Många bäckar små .
Tack och hej.

Upp med hakan det blev något dystert men det går över som man säger :)
Sätter in en hundring för att den gick så billigt...
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
N
nu jvlr vaknar ni :)
Kanonfint .

Haha! När jag såg bilderna trodde jag först att det var två kalendrar till salu och tänkte matcha ditt bud. Läste sen att det bara var en och fick då erkänna mig besegrad. :( Så det känns inte mer än rätt att iaf slänga in en liten slant. Mer kommer när jag får min nästa klocka levererad. Om den nu någonsin kommer (trött som fan på väntan).
 

Jonte73

Audemars
Haha! När jag såg bilderna trodde jag först att det var två kalendrar till salu och tänkte matcha ditt bud. Läste sen att det bara var en och fick då erkänna mig besegrad. :( Så det känns inte mer än rätt att iaf slänga in en liten slant. Mer kommer när jag får min nästa klocka levererad. Om den nu någonsin kommer (trött som fan på väntan).
Toppen, vi tackar Af sjodahl för initiativet.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härligt Jonte73, den är du väl värd Mannen! Hehe....en liten fågel viskade att du hade slut på glaaadpack så det skickade jag med på köpet :D!

Tack än en gång Jonte73, för att du ville vara med och stöda BCF!
 
Topp