• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För bra kan oxå vara sant!

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
För några dagar sedan blottade jag min oro efter att ha stött på lite olika säljare som hade nya Speedmasters till salu. Igår så återupptog jag kontakten med en av dem då jag såg att annonsen var kvar. Samtalet var mycket bra och jag förstod snart att inom räckhåll log nu en mycket bra affärs möjlighet. Efter lite diskussion och mer googlande på säljaren tog jag beslutet att handla. Blev många mil att köra idag men det var det värt.

Klockan en speedmaster med safir bak och fram, brun tavla (kommer bytas till svart) uttagen på Bergströms 6/11 2013. Ny alltså. Ibland kan bra vara sant. Priset är mellan mig o säljaren men jag har förstått att jag har fått bra pris på en klocka som är såld av svensk AD. :happyhappy: :omega:
chpD0fr.jpg

XKaOqfL.jpg


Brun tavla kommer jag byta till svart samt ordna med nåt passande läder armband. Tror det kommer bli väldigt stiligt.
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Grattis! Behåll tavlan eller sälj klockan till mig och köp en med rätt färg på tavlan så du slipper göra en Franken av den ;)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ok jag kanske ger den bruna chansen :) . Dock tycker jag det vita kommer fram mkt bättre med svart tavla.
 
Topp