Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

För er som gillar gamla Rolex fr 40-50-tal, runda, square och rectangular.

Diskussion i 'Vintage' startad av Rivalen, 1 december 2013.

1. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Jag inbillar mig att jag alltid hittar lite kul om jag går in på ebay.ca mao Canada och kollar på vintage Rolex i allmänhet eler med tillägg som Square och rectangular t ex. Inbillar mig att jag kommer förbi USA-spärren som jag upplever i .com när säljaren anger att han inte vill sälja till Europa fast de ofta gör det om man frågar eller man kanske kan ta lev till USA, många har ju vänner där.

Hur som - någon mer än jag kanske gillar att rota runt lite mindre storlekar. Nedanstående är inget jag rekommenderar bara lite exempel. Jag är nyfiken på om fler än jag tittar på små gamlingar.

Vacker dressare som man inte ser så ofta här på KS. USD 2124 BUY NOW

Denna sötnos står i 310USD just nu, men han får inte av baklocket...

rogart-63, Scaramanga och Jens gillar detta.
  2. Omen

Omen Goldmember

Visst hade denna tråden gjort sig ypperligt på Vintage? :)

Jens gillar detta.
  3. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Javisst, hur tusan släpar jag dit den? Eller gör Daviden det åt mig. Jag tittar för lite på Vintage - delen det är uppenbart.

4. Omen

Omen Goldmember

daviden ? :)

daviden gillar detta.
  5. Fixoflex

Fixoflex Friends of KS

Från:
    Småland
    Visst är smårollar roliga! Alla precision modeller gillar jag skarpt. Har dock mycket svårt för Cellinimodellerna!
    Tudorn var fin! Är det rätt boettyp till den tavlan?

6. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Jag kan för lite, gillade bara utseendet, men problem med locket.