• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För er som gillar gamla Rolex fr 40-50-tal, runda, square och rectangular.

Rivalen

Rolex
Jag inbillar mig att jag alltid hittar lite kul om jag går in på ebay.ca mao Canada och kollar på vintage Rolex i allmänhet eler med tillägg som Square och rectangular t ex. Inbillar mig att jag kommer förbi USA-spärren som jag upplever i .com när säljaren anger att han inte vill sälja till Europa fast de ofta gör det om man frågar eller man kanske kan ta lev till USA, många har ju vänner där.

Hur som - någon mer än jag kanske gillar att rota runt lite mindre storlekar. Nedanstående är inget jag rekommenderar bara lite exempel. Jag är nyfiken på om fler än jag tittar på små gamlingar.

Vacker dressare som man inte ser så ofta här på KS. USD 2124 BUY NOW
$(KGrHqN,!n0E8VLUcCIvBPMZ)1Evw!~~60_57.JPG


Denna sötnos står i 310USD just nu, men han får inte av baklocket...

tudoroysterG.jpg
 

Rivalen

Rolex
Javisst, hur tusan släpar jag dit den? Eller gör Daviden det åt mig. Jag tittar för lite på Vintage - delen det är uppenbart.
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Visst är smårollar roliga! Alla precision modeller gillar jag skarpt. Har dock mycket svårt för Cellinimodellerna!
Tudorn var fin! Är det rätt boettyp till den tavlan?
 
Topp