• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För lite mindre än två år sedan startades KS.

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Lyfter på hatten! Stolt och glad över att ha varit med nästan ända sen starten i mitt då nyss funna klockintresse. Jag är inte helt säker men jag tror att jag besökt KS varje dag sedan jag reggade mig för snart två år sen.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Som färskigt måste jag säga att det är ett riktigt bra forum, god stämning och jävligt(!) bra plattform som är lättnavigerad!
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Från en (relativt) nykomling här, ett skitstort tack till er som skapade forumet, och till alla andra kunniga, trevliga, snälla, vänliga och skitroliga människor som hänger här och bidrar. Har lärt mig otroligt mycket, och detta forum är den största anledningen till att jag på några månader (sedan jag reggade mig för att som så många andra be om råd inför ett klockköp) har fått denna fantastiska värld som ett stort intresse! Frågade min plånbok om den också ville tacka, men den såg bara sur ut.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Tack själva ni som lägger all tid att driva och förbättra. Klocksnack är det bästa forumet alla kategorier jag sett. Här är det inte bara diskussionen om klockor som är det centrala. Här har man även fått goda vänner. :)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt stort tack för ett enormt bra initiativ. Och ännu ett större tack för en fantastisk sida!
 

Randel

Cartier
Jag är ju ganska ny här så jag kan inte historien, men jag vill tacka er för detta fantastiska forum! Och då menar jag inte bara innehållet och medlemmarna utan också forumets utformning, det är väldigt trevligt :)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Fy fan!

KS har negativ inverkan på min arbetsmoral, min ekonomi och mina relationer till andra människor.

Tack så jävla mycket! I love it :)


Skickat från min Commodore 64
 

demondave

Rolex
Ett forum behöver flera komponenter för att leva, saknas något blir det fort tråkigt.

Klocksnack har som inget annat forum jag lurkar på lyckats med tre väldigt viktiga delar.

Plattformen, grymt clean och användarvänlig. Älskar bilduppladdningen.

Rätt folk. Kunskapen här är grym.

Rätt atmosfär. Öppen, skön stämning. Inte bara torr fakta, inte bara flams.

Det tillsammans blir förjäkla bra! Tack för slitet, hoppas verkligen det känns värt det när ni loggar in och ser hur det utvecklas :)
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Tack till alla som grundat detta underbara forum, och tack till alla fantastiska medlemmar som gör det värt att stanna :)
 

Camo00

Patek
Aldrig stött på ett forum som fått mig att regga mig innan, ännu mindre att börja möta upp med forumvänner på barer, hotellobbys och busstationer... Grymt! Bär mitt KS-nyckelband med stolthet!! :)
 
Topp