• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För lite mindre än två år sedan startades KS.

Chrisse

Patek
2-Faktor
Bra och välordnat ställe detta.

Massa sköna klockvänner och klockbuksvågrar.

Ni är bra som driver detta, ni vet vilka ni är..
 
KS är som en bar: I början, väldigt komplicerad att förstå sig på vad som finns bakom. Men efter ett tag så är det ett skönt ställe att hänga på, träffar trevligt folk, lär sig något nytt varje dag. Det som är det farliga är att man alltid kommer tillbaka en gång för mycket. Tidigare hade jag ingen aning om vad Klocksnack var innan jag läste King, men märkte snabbt att en rookie som jag blir väl omhändertagen. Intresset ökar lika snabbt som hastighetsmätaren på en superlättad 997 Turbo S.. Tack till er som gör det möjligt.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Ni har gjort ett fantastiskt jobb som skapat detta forum och aktivt driver det framåt.

Tack och bock! :)
 

seikoswede

Panerai
Jag instämmer i hyllningskören!

Fantastiskt roligt och lärorikt forum som dessutom har den där personliga touchen som gör det extra härligt att hänga här!
Driver själv forum sedan många år och vet hur svårt det är och hur mycket jobb som skall till!

Det är nog inte så många av mina personliga vänner som hänger här (vad jag vet!?) förutom en, men det känns ändå som om man känner folk här. Nästan i alla fall.


Grymt bra jobbat!! Tack!

Jim
 

mjian

Omega
Grymt forum med bra stämning och mkt bra info! KS fick igång mitt klockintresse ordentligt! Sen att plånboken kommer få lida, det är en annan historia :)
Bra jobbat!
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Fantastiskt väl utfört forum! Själv satt man och lurkade på TTT och KS utan att till en början göra någon skillnad på båda forumen men sakta men säkert märkte jag dragningskraften hit.

Keep it up! Och alla på forumet med, fortsätt bidra med era galna köp och intressant/roliga trådar och inlägg!:)
 

hejo

Panerai
Att ha ett intresse (djupt sådant) är en en ynnest (vissa kallar det nörderi), en sådan ynnest berikar ens liv.
Att sedan ha tillgång till en sådan här fin plattform som berikar ens intresse är livskvalité.

Jag var först lite skeptisk när Spencer66 lät mig veta vad som skulle ske, jag gjorde dock vad jag kunde,
tyvärr lyckades vi inte fullt ut då spence ;) men nu så här två år efter så gjorde det ju ingenting ALLS!

Tack för allt arbete ni i ledningen lägger ner och tack alla andra som GÖR detta möjligt.
Som någon skrev så krävs det ett antal ingredienser för att en sån här företeelse skall flyga och -
KS FLYGER HÖGT!

TACK ALLA!
 

Randel

Cartier
Stort tack till Spencer66 & Co! Det korta tid jag hittills funnits här har jag redan upptäckt vilket kanon-forum detta är: Hög aktivitet, värdigt hög kompetens bland många av medlemmarna och inte minst: Högt i tak och mycket humor, det är precis min melodi :) Dessutom verkar det finnas en väldigt gentil inställning hos många av medlemmarna: Man skapar tävlingar och lottar ut prylar, man hjälper varandra och inte minst: över 117k insamlat till BCF vilket jag tycker är fantastiskt! För övrigt är forum-plattformen en av de bättre också tycker jag. Det enda dåliga med detta forum är att det saknas minst två smileys: Öl-skålar-smileyn, och popcorn-ätar-smileyn.
 

Guinness

Cartier
Hittade ks just när jobbet var på sparlåga och ett nytt intresse krävdes. Resultatet två år senare är en tömd plånbok och oförstående familj och vänner.

Och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt:) Tack.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Tack för ett riktigt bra arbete med att skapa ett forum i världsklass. Så skönt att kunna diskutera intressen då främst klockor med likasinnade. Är nästan aldrig på andra sociala medier längre som tex FB. KS är så mycket bättre.

Hoppas man får möjligheten att vara med på lite GTG framöver.:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är bara att ta av sig hatten! Ni har gjort det grymt boys, jag är glad att jag letade efter en Milgauss GV den där dagen för ca ett år sedan, det var så jag hittade hit, har inte ångrat det en sekund. Och det är jäkligt kul att få vara del av detta eminenta forum ni skapat, skulle säga att det är för Sverige - i tiden :cool:;)! Den enda jag kan komma på att illustrera denna braksuccé med, är Karl-Bertils julafton :D! Blev lite mer komplicerat än vad jag trodde, om det är någon som vet hur man redigerar till klippet direkt via youtube så får någon gärna visa hur man gör. Nu fick jag spela in skiten själv :cool::cigar::p

Men åter igen, ett mycket bra jobb Spencer66, Denke, daviden, jakob.dala och hans!



 

paradis

Audemars
Tack för ett mycket bra arbete.Helt klart att KS,är störst ock bäst.......[emoji1]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp