• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För många Genever... Jag tjuvstartar! TGIF :-)

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sov gott era jä..ar..;-)
image.jpg
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
4e4ahypa.jpg


Taget för några timmar sedan i ett soligt men kallt NY. Skummaste affären jag gjort tidigare idag när denna Ingy köptes på plats här men resultatet blev iaf bra... Kan vara en keeper :)
Den är så jäkla snygg! Och sitter förbaskat skönt! Grattis! Provade den härom veckan i dubai och de ville ha 42' oprutat. Hur ser det ut på andra sidan oceanen?

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vem har en plasthaj i fruktskålen.....satan.....din rumpmas :)

Sportar din "nästa" idag....

image.jpg


Haha...allmänt känt, att rumpmasar har plastsharks i fruktskålen Hehe! Men vad kan man begära av en 08 ;), ni är ju så fina i kanten där nere, så ni kör väl bara med frukt förstår jag :D!

Den...klockan är 100% så snygg, och jag har bestämt mig till 122,5% att den skall bli min nästa klocka, det är 153,7% tråkigt att jag inte får tag på någon som jag vill ha och känner mig nöjd med. För den jag hittade på chrono24 som jag visade dig, var så mycket sämre och gick helt bort, när jag väl fick nya bilder skickade till mig.

Jag får ha is i magen, för eller senare så dyker det upp någon 1675/3 som är i bra skick och nästan fullset, kanske tom blir så att den klockan jag lagt bud på, på Kaplans klockkvalitén 17 maj, blir min nästa klocka. Men det får vi väl inte hoppas, för jag vill ha en ROLEX G/S nippledial omgående :arghh:.



image-jpg.24993
 
Topp