• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Företagsinskriptioner på boett på rolex.

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
En Coca cola Rolex vore ballt...

Jag tror det beror mycket på om det något som "företaget" gjort själva efter klockan lämnat fabriken, eller om det är Rolex som gjort en custom...
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Ärligt talat tror jag att just Rolex kommer undan lindrigare det problemet i förhållande till andra tillverkare.
Vintage Omega (seamaster) med inskription som var vanliga tjänsteklockor under 60-talet ligger nog minst en femhundring
under en icke taggad variant!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ärligt talat tror jag att just Rolex kommer undan lindrigare det problemet i förhållande till andra tillverkare.
Vintage Omega (seamaster) med inskription som var vanliga tjänsteklockor under 60-talet ligger nog minst en femhundring
under en icke taggad variant!
Nja, det vet jag inte. Just tjänsteuren är lite speciella då de oftast är av lite enklare snitt.
 
  • Like
Reactions: P-A
Topp