• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förhandsvisning Bukowskis.

Ministern

Founder
2-Faktor
KS har fått ett par platser till förhandsvisningen Bukowskis VIP-frukost.
Finns ett par platser, PM:a mig om plats. First served..

image.png
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
kul med ett så tydligt #normkritiskt evenemang, att för en stund kunna få komma ifrån de grundläggande normerna att vi ska vara ledigt klädda och skämmas för att göra av med våra pengar på leksaker!
(...normen att man bör ha bra kaffe på en sales-frukost bröts också, fast inte lika uppskattat...)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Japp och det var en fin visning o roligt urval. Blancpain, Franck Muller, JLC, Cartier, Vacheron förutom de vanliga Omega, Breitling och Rolex.
Håller med, kollade hemsidan och hittade en hel del kul. Ganska vettigt prissatt också, blir kul att se vad alla JLCs går för, så jäkla poppis är de ju liksom inte.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
kul med ett så tydligt #normkritiskt evenemang, att för en stund kunna få komma ifrån de grundläggande normerna att vi ska vara ledigt klädda och skämmas för att göra av med våra pengar på leksaker!
(...normen att man bör ha bra kaffe på en sales-frukost bröts också, fast inte lika uppskattat...)
Jag tycker det var en trevlig tillställning och det var roligt med inblandningen med Fashion (exklusiva kläder och smycken) då könsfördelningen för en gångs skull snarare var övervikt av galanta damer än herrar!
Klockorna var fina men kanske inte jätteintressanta då det mest var begagnade relativt nya lyxklockor. Men detta fungerade säkert väl med tanke på forumet NK och dagens publik. En mer spännande visning kommer tydligen i november med motsvarande "Important Watches", men bla En Universal Geneve Nina Rindt mf.
Tycker för övrigt inte kaffet var så dåligt heller. Fin frukost serverades med!

Edit: Alltid trevligt att träffa er @Gummo med kompis, @Jokkmokkswe , @NiklasArvid med fru (!). Fann hon något intresse i tillställningen?
 
Senast ändrad:

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag tycker det var en trevlig tillställning och det var roligt med inblandningen med Fashion (exklusiva kläder och smycken) då könsfördelningen för en gångs skull snarare var övervikt av galanta damer än herrar!
Klockorna var fina men kanske inte jätteintressanta då det mest var begagnade relativt nya lyxklockor. Men detta fungerade säkert väl med tanke på forumet NK och dagens publik. En mer spännande visning kommer tydligen i november med motsvarande "Important Watches", men bla En Universal Geneve Nina Rindt mf.
Tycker för övrigt inte kaffet var så dåligt heller. Fin frukost serverades med!

Edit: Alltid trevligt att träffa er @Gummo med kompis, @Jokkmokkswe , @NiklasArvid med fru (!). Fann hon något intresse i tillställningen?
Jag måste hålla med om att det var en rolig kombination med väskor/mode och klockor, lite roligare könsfördelning än vanliga klock/KS event :) Men jag missade att det var flera från KS där, stod mest och pratade med Jakobb och Oscaro, det får bli obligatorisk med KS pin på jackan nästa gång.
 
Topp