• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förlåt, mitt namn är plåt....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jens

Greedo
...men är det meningen att Siljewatches ska få härja på detta forum?!
Isf säger jag lycka till och tack för mig.

Jens
 

hejo

Panerai
Kan vi inte vara förlåtande.....

och openminded här, glöm det som varit (på andra platser) och dömma utifrån det som
händer och sker här och frammåt.

Glöm gammal skit, det har jag gjort och det känns jättebra :D

/Henrik
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re: Kan vi inte vara förlåtande.....

hejo skrev:
och openminded här, glöm det som varit (på andra platser) och dömma utifrån det som
händer och sker här och frammåt.

Glöm gammal skit, det har jag gjort och det känns jättebra :D

/Henrik

Word........+1
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jens skrev:
...men är det meningen att Siljewatches ska få härja på detta forum?!
Isf säger jag lycka till och tack för mig.

Jens
Varför inte skicka ett PM till Denke, eller någon av de andra som driver sidan för att fråga?
 

Andrew

Cartier
Matt 5:39

Nej, just det! Det var visst fel religion. Kanske ska du konvertera? Det är lite varmare och mer förlåtande här bland oss i gamla statskyrkan.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jens skrev:
Vill bara ha ett ja eller nej från forumägare.

Jag förstår i vilken kontext du frågar och tydlig fråga tarvar tydligt svar:

Ur ett forumperspektiv så stänger vi inte av någon medlem så länge alla sköter sig och bidrar till ett skönt forum. Hittills har ingen medlem gått över gränsen och vi hoppas att ingen gör det framöver heller.

Om du känner att du inte vill delta i diskussioner med en specifik medlem kan du använda forumets ingnorefunktion för att slippa läsa just den medlemmens inlägg (du hittar den funktionen i kontrollpanelen).

I övrigt så är participation optional.

Personligen hoppas jag att du testar ignorefunktionen på den eller de medlemmar du inte trivs med och väljer att hänga kvar.
 
Denke skrev:
Om du känner att du inte vill delta i diskussioner med en specifik medlem kan du använda forumets ingnorefunktion för att slippa läsa just den medlemmens inlägg (du hittar den funktionen i kontrollpanelen).

Kör på ignore funktionen jens, du behövs här, direkt när Denke skrev detta aktiverade jag den på Spence :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Re: Kan vi inte vara förlåtande.....

hejo skrev:
och openminded här, glöm det som varit (på andra platser) och dömma utifrån det som
händer och sker här och frammåt.

Glöm gammal skit, det har jag gjort och det känns jättebra :D

/Henrik

+1 på det!
 

Peter K

Panerai
2-Faktor
Jaha då var vi på väg ner i sandlådan igen. Det tog en vecka.
Om man har ett troll i byxfickan är det bara att ignorera det.
Då flyttar det eller utvecklas.

Hoppas det här var den första och enda tråden i detta ärende, oberoende vem det rör.
Vill man hacka på någon eller ge igen för något, gör det isåfall med personliga meddelanden man mot man (pojke mot pojke).

Nu när man äntligen hade hopp om ett trevligt forum och blivit som det står under mitt nick "varm i kläderna".

Hoppas, hoppa, hopp, hop, ho, h.......
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp