• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förlorade Rolex-oskulden idag :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mjian

Omega
Då var det äntligen klart, första klockan och även första Rolexen inhandlad. Tyvärr utanför forumet så fick ingen referens här men men..

Valet föll på en Explorer 2 från 2005 med svart urtavla, den vita ligger i boxen ;)

Dock är den lite tight så om nån sitter på en länkbit som passar så får ni gärna PM:a :)
Självklart kommer en obligatorisk wristshot :)

ady3eset.jpg
 

Smack

Omega
Grattis!

Gick igenom samma process i fredags med din klockas yngre storebror (??? :)). Sa lite på skämt till tjejen att jag mår 6-7% bättre när jag har klockan på mig. Hela tiden.

Ju mer tiden går ju mindre känns det som ett skämt ;-).
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Grattis! Välkommen in i Rolex-träsket, nu finns det inte någon väg tillbaka :nailbiting:
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Gratulerar, nu är du fast! Exp2 är riktigt snygg med vit tavla också! Så det är ett bra träsk att fastna i.
Ångrar lite att jag sålde min 16570, men den fick ett bra hem här på ks. :D
 

mjian

Omega
Grattis till dig också Smack! Och tack till er andra, känns sjukt bra på nåt sätt haha ;) tittade på en del andra märken men är riktigt nöjd. Mindre än jag trodde men tycker den sitter bra :p
Nu förstår man varför folk är frälst i Rolex!
Man förstår att det blir en till när man börjar leta klocklåda...
 

Wi

NLA
2-Faktor
Välkommen till forumet och grattis till klockan.
Men du borde läsa riktlinjerna för postande på forumet
 

mjian

Omega
Välkommen till forumet och grattis till klockan.
Men du borde läsa riktlinjerna för postande på forumet


Tack tack!
Antar att du antyder på att jag postade tråden på fel ställe? Ledsen för det och admin får gärna flytta tråden. Kom på det när det var försent :) skyller på klockan haha..
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Grattis till oskulden och till ett ypperligt val av modell! Att ha bägge urtavlorna är så rätt det kan bli!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp