• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förlovning resulterade i förlovningsklocka

Strindberg

Patek
2-Faktor
Mycket tjusigt gjort, trots att jag gillar ringar!

Ett tips nu när krutet är bränt (?) är att satsa på enklare förlovningsringar, och sedan bomba på då det är dags för vigsel. Så kan ni byta ringar helt, och spara förlovningsringarna som ett fint minne. Så gjorde vi, och det blir allt vanligare nu för tiden.
 

Whedda

Rolex
Mycket tjusigt gjort, trots att jag gillar ringar!

Ett tips nu när krutet är bränt (?) är att satsa på enklare förlovningsringar, och sedan bomba på då det är dags för vigsel. Så kan ni byta ringar helt, och spara förlovningsringarna som ett fint minne. Så gjorde vi, och det blir allt vanligare nu för tiden.

Bränt och bränt...Handlar väl mest om prioriteringar då varken hon eller jag värdesätter ringar i närheten av lika högt som klockor. Sen är de en självklar symbolisk detalj som skall finnas men inget jag prioriterar att lägga några större summor på.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Bränt och bränt...Handlar väl mest om prioriteringar då varken hon eller jag värdesätter ringar i närheten av lika högt som klockor. Sen är de en självklar symbolisk detalj som skall finnas men inget jag prioriterar att lägga några större summor på.

Helt rätt resonerat, man ska lägga sina resurser där man vill, och inte på något bara för att det "ska vara"! Gillar initiativet med förlovningsklocka!
 

Rivalen

Rolex
Stort grattis! Perfekt vald klocka, men vart du inte tvungen att ha nåt annat i bakfickan? Eller är det för att jag är topp 1% i KS ålderpyramid som jag saknar en gammal hederlig R I N G? Eller den kanske skall väljas ihop? Snyggt jobbat vilket som. T o m jag hade nog tackat ja... :D
 

Whedda

Rolex
Stort grattis! Perfekt vald klocka, men vart du inte tvungen att ha nåt annat i bakfickan? Eller är det för att jag är topp 1% i KS ålderpyramid som jag saknar en gammal hederlig R I N G? Eller den kanske skall väljas ihop? Snyggt jobbat vilket som. T o m jag hade nog tackat ja... :D

Som du säger är tanken att vi väljer ringar ihop.
Stort tack för de vänliga orden


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp