Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Försäkringsfråga

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mangusta, 2 april 2014.

1. Mangusta
    Trådstartare

Mangusta Borgare

Räcker det med att skicka in en kopia på kvittot och garantikortet till försäkringsbolaget för att försäkra klockan eller måste man lämna in den för värdering nånstans? Var gör man det isf? Klockan är köpt hos en AD om det gör någon skillnad.

2. Portofino

Portofino Präst

Från:
    Stockholm
    Kan vara olika beroende på vilket försäkringsbolag du har. Enklast är att ringa och fråga. Jag var med om ett försäkringsbolag som ville att jag skulle lasermärka klockan för att de skulle täcka den.

3. Mangusta
    Trådstartare

Mangusta Borgare

Okej. Tack. Ville bara höra mig för lite. :) Lasermärka har jag aldrig hört om förut, är det något nytt?

4. Portofino

Portofino Präst

Från:
    Stockholm
    Jag hade inte heller hört om det tidigare. Nu valde jag att inte gå vidare hos dem så jag blev inte riktigt klok på vad de menade men vad jag kunde förstå så är det en liten microprick som sätts på baksidan med relevant info som kan läsas av med laser. Väldigt james bondigt...

5. Mangusta
    Trådstartare

Mangusta Borgare

Intressant. Återkommer om jag hör något liknande.

Mårtenssons ur Brookfield