• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Försäljningen du ångrat

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag saknar min PMMM lite, men mest för att jag lade ner så mycket energi för att få den så snygg som den faktiskt blev. Med alla serieflippare där ute, måste det ju finnas en del ånger, så var inte blyg, släpp loss!
 

Kson

Patek
2-Faktor
Har sålt en men såg till att jag va säker på att inte ångra mig! Tog dock tre månader för att bli säker!
 

Mr Chance

Kalmar
Sålde min första riktiga klocka, en Sjöö Sandström Serie 1, för att finansiera en digital systemkamera för en massa år sen. Det ångrade jag nästan direkt. Så när Denke sålde en SS i slutet av förra året var jag där och högg till.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Min Sinn U1 mot Glycine Combat Sub+cash.

Usch, så dumt. Trots glappande bezelring på U1.
 

Jonaz

Rolex
Varför säljer man världens snyggaste headwind? Ångrar det bittert och är fortsatt på jakt efter en.


iPhone | Tapatalk
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag saknar min gamla Fortis Flieger.

Har även sålt en Monaco, en Panerai och en Ploprof inom loppet av några månader. Någon kommer jag garanterat börja sakna snart.

Var på väg att sälja min första finklocka, en Omega SMP. Som tur var blev det inte av.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag saknar min PMMM lite, men mest för att jag lade ner så mycket energi för att få den så snygg som den faktiskt blev. Med alla serieflippare där ute, måste det ju finnas en del ånger, så var inte blyg, släpp loss!

Jag är lite osäker på vad en PMMM är för något?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ångrar och ångrar...? Precis som skrivits tidigare så har ju de som sålts bytts mot något man gillar mer just då så ånger är lite för "stort" kanske.
Men visst saknar man några.. Airman Base 22 och 2x SST, Ploppen såklart, för övrigt den som Leben sålde nyss om jag inte minns fel, PO:n, IWC Aquatimern som fick lämna för en elak kvarskatt mfl,mfl listan kan fyllas på nästan i oändlighet :)
 

Ricrob

Patek
Saknar en Archimede Sporttaucher som jag tjatade till mig av Ricvin för att sedan sälja några veckor senare.. Likaså en Hamilton by LLBean som inte direkt växer på träd. Min Speedy saknar jag men inte så att jag ångrar ngt.
 

Ninen79

Audemars
Min första riktiga klocka SMP bond köptes av mig hos Erikssons urhandel 2006. Ångrar mig väldigt mycket.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ångrar och ångrar...? Precis som skrivits tidigare så har ju de som sålts bytts mot något man gillar mer just då så ånger är lite för "stort" kanske.
Men visst saknar man några.. Airman Base 22 och 2x SST, Ploppen såklart, för övrigt den som Leben sålde nyss om jag inte minns fel, PO:n, IWC Aquatimern som fick lämna för en elak kvarskatt mfl,mfl listan kan fyllas på nästan i oändlighet :)

Stämmer. Den bor numera i Lund.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Exakt hur många är det vid det här läget? Tresiffrigt? Fyrsiffrig? :mrgreen:

Helt ärligt har jag ingen aning. Det är säkert tresiffrigt...eller det ÄR tresiffrigt. Jag vill testa så många olika klockor som möjligt, men det är bara de jag verkligen gillar/använder som får stanna i lådan... :)
 

vekktah

Cartier
Saknar min Explorer ll som jag inte ens ville ha från början. Skönaste klocka jag haft. Min chronoris som jag sålde för att finansiera tjejens Rolle saknas oxå. Men Ånger vete fan, jag hade inte Något val.
 
Topp