• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Försenad julklapp- Paketöppning

par

Patek
2-Faktor
Idag tog man och förlängde semestern i väntan på detta.
Äntligen kom det efter alla j**la röda dagar=)
IMG_1193_zpsc913cb94.jpg


Välpaketerat
IMG_1195_zpsa7d25562.jpg


Lådor man känner igen
IMG_1198_zps8e32a285.jpg

Tyvärr är inte dagens Rolex lådor i närheten av vad man bör förvänta sig av en klocka i dessa prisklasserna
IMG_1199_zpsf70c1da1.jpg


Ledtråd
IMG_1201_zpsddd1d3f4.jpg


Taaadaaa
IMG_1203_zps4a914e00.jpg


IMG_1216_zps24deed6a.jpg

IMG_1217_zps3bfd0496.jpg

IMG_1222_zps4481a25b.jpg

IMG_1224_zpsdf1aabf3.jpg


Tillsammans med Subben
IMG_1209_zps704bf2f6.jpg

IMG_1213_zps26c46343.jpg

IMG_1204_zpse7d7c616.jpg




Det är som att vad man än köper så trillar jag ändå bara över till att titta på Rolex i slutändan ändå och flippar bort det andra. Så nu har jag insett att det är bättre att utforska deras sortiment istället och hålla sig där=)

Funderade länge över denna och kändes som ett lite osäkert kort faktiskt. Jag kommer ihåg att jag hatade den en gång i tiden när den kom. Sen helt plötsligt återupptäcker man en modell och från att hata så blir det ett drag mot den istället. Samtidigt gillade jag den för det kändes som en av de ovanliga modellerna som man inte ser överallt. När jag senare började läsa på om historien bakom milgauss så gillade jag den bara mer. Så nu står man här med en till och är riktigt nöjd :D

Ursäkta att bildkvaliten inte är hundra och än har jag inte haft hjärta att dra bort all plast=)

slänger jag up en bild på orginalet
6541_horomundi.jpg
 

calzone

Vacheron
Grattis !, Riktigt fin klocka ! FedEx visste nog inte vad paketet innehöll eftersom det var så mulat :(. Hoppas du blir nöjd jag är avundsjuk ! :D
 
Fantastiskt fin, skulle jag köpa en Rolex skulle det bli en Milgauss och då med grönt glas. Att skydda en klocka mot magnetism börjar ju i dagens elektroniska värld kännas som det mest angelägna, minst lika viktigt som en klockas vattenresistens. Fint köp ! :)
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Grattis får man säga! Även om jag hatar sekundvisaren börjar jag bli sugen på en Milgauss hehe
F.ö håller jag med om alla j**** röda dagar, imorn ser det dock ut som att Fedex äntligen kommer till mig med min försenade julklapp :D
 

par

Patek
2-Faktor
Tack alla
Gavve: jag ogillade också den först men samtidigt är det kul med att den har en historia. Sekundvisaren gör sig mycket bättre live vill jag också påpeka, en liten färgklick som gör skillnad.
 
Topp