• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förstöra ful fejkklocka!

Galaxy

Rolex
Tjenare!

Städade runt i lite lådor idag, och hittade en falsk Omega-kvartsare köpt av min far i Thailand förra vintern. Eftersom jag nu gått och blivit klockintresserad, och influerat min far en aning, har vi kommit fram till att fejkklockor inte är något att ha. Därför har jag bestämt mig för att förstöra denna klocka på något kul sätt (bilder kommer självklart)!

Så, har ni några idéer på hur jag kan förstöra denna klocka?
 

Galaxy

Rolex
Tack för förslag! Syra lät kul, dynamit ännu roligare, och slägga är en klassiker, det blir svårt det här...
 
M

morgonfralla

Guest
Plocka isär den i beståndsdelar. Lägg delarna i en påse med superlim och vänta. Resultatet hänger du upp innanför ytterdörren med en text under "Här är fejk inte välkommet"
 

Galaxy

Rolex
Oj! Hade glömt denna tråd! HUR småförstört den med att dra ur kronan och fylla den med vatten. Ikväll sätter jag förmodligen en spik genom glaset :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Galaxy

Rolex
ude8udyj.jpg

Klocka vs Galaxxy just nu 1-0, glaset vill ej gå sönder. Kampen fortsätter!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 
Topp