• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

första "dyra" klockan hjälp tack :-)

thompsonbjorn

Breitling
Bild oxå förstås :)
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    92.2 KB · Visningar: 60

thompsonbjorn

Breitling
Var lite extra trygghet att den var köpt på Wohlins oxå så jag vet vart jag ska gå. Funderar, då den är från 2009 om jag ska serva den. Ska ändå beställa extra länkbit till den har den på diveextension just nu
 
Var lite extra trygghet att den var köpt på Wohlins oxå så jag vet vart jag ska gå. Funderar, då den är från 2009 om jag ska serva den. Ska ändå beställa extra länkbit till den har den på diveextension just nu

Om du ändå skall beställa en extra länkbit så kan du ju be att urmakaren tar en titt på klockan för att se om det finns ett servicebehov.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Jag håller med JohnDoe. Omega Seamaster Planet Ocean XL är ett bra val och du kan få en sådan begagnad för de pengarna, i alla fall om du söker den äldre modellen med 2500-urverket. En riktigt bra och snygg klocka, för övrigt den klocka jag själv köpte som första "riktiga" klocka. De står sig också bra i pris så du får högst sannolikt tillbaka pengarna om du vill sälja och köpa dyrare i framtiden. Det är mycket klocka för pengarna, t ex har den ett co-axialverk. Ren tavla, bra lumen, robust.
IMG_5225.JPG

Snodd bild!!! men bra klocka... och det är en 42mm
 

thompsonbjorn

Breitling
Grattis igen! Den passar dig bra!
Tack så mycket :) känns som deras 43 är att glömma tror jag. Den här är minimum
Om du ändå skall beställa en extra länkbit så kan du ju be att urmakaren tar en titt på klockan för att se om det finns ett servicebehov.

Ska ta in den för kostnadsförslag i nästa vecka nu när jag "råkade" få en Hamilton med :) den har tagit en del stryk och är 7 år gammal så tror det är dags :)
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    97.3 KB · Visningar: 23
Topp