• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Första keepern!

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hehe, störd! Modellen i sig är en lite kul pilothommage med vridringsinlägg. Förlagan säger välkommen till världen!
image.jpg
 

rogart-63

Patek
Det blir lite fickurskänsla över den dock. Men det är kanske tanken.Saknar datumet. Kul att det finns en KS-klocka.

Skickat från min C1905 via Tapatalk
 

max

Dancing Queen
Det blir lite fickurskänsla över den dock. Men det är kanske tanken.Saknar datumet. Kul att det finns en KS-klocka.

Den sitter faktiskt bättre än bilderna visar och kronplaceringen fungerar fint. Datum är bara jobbigt att ställa hehe
Trodde först att det skulle bli en rolig grej att ha i lådan men som inte skulle användas eftersom jag normalt kör maximum 40mm men denna kommer nog faktiskt att frekventera handleden.

Du va möjligtvis inte i arninge för några min sen apropå ingenting? (långskott) :)

Josef B
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Oerhört snyggt styrt och tycker klockan blev skittuff! Hoppas verkligen att ni kommer försöka styra upp möjlighet för oss andra forumnissar att köpa egna ex. Härlig marknadsföring för KS!
 
Topp