• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Första paketöppning på KS

Bra val!

men vad är det för cykel? ser riktigt schysst ut! bild tack! :)

Tackar, har nån mobilbild jag kan dela med mig av.
rEVxXwQ.jpg

OEv3kgT.jpg


Hittade även en bild på det risiga utgångsobjektet, diplomat tror ja ramen var märkt.
VSdaimg.jpg


Blev en hyfsad förändring tycker jag :)
 
V

Viggen

Guest
Grattis Viktor! :)

Är dessutom väldigt nyfiken på ditt nästa paket. 2 klockor på en vecka, det kommer att bli "bråk" om handledstiden. ;)
 

Wollen

Mao
2-Faktor
haha har hoppet uppe fortfarande, Gäller bara att få igång vårt spel!! men hellre tysk final än halv tysk med real!
Jag håller med om att real inte ska vidare! Barca har dock en enorm uppförsbacke för att kunna avancera och frågan är om de har viljan att spöa Bayern med 5-0. Bayern har ju en sjuhelvetes kämpaanda detta år efter förra årets andraplats.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Jag håller med om att real inte ska vidare! Barca har dock en enorm uppförsbacke för att kunna avancera och frågan är om de har viljan att spöa Bayern med 5-0. Bayern har ju en sjuhelvetes kämpaanda detta år efter förra årets andraplats.

det är sant vi har en enorm uppförsbacke men man kan fortfarande hoppas :p, men om det blir bayern dortmund så är dortmund mina favoriter!!
 
Topp