• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Första paketöppningen

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Alltid lika roligt att få ta del av en perfekt utförd paketöppning, j... bra jobbat V. Ett riktigt STORT GRATTIS till nya Sinn klockan, uret gjordes ännu mer intressant, när du berättade om att dom använder tyskt u-båtsstål i klockan, fan va COOLT :wideyed:!

Jag ger klockan 10/10p och paketöppningen 11/10p, som sagt var, mycket bra jobbat.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tack V, för en trevlig och utförlig paketöppning. Jag klämde på den där U1:an på senaste Västerås GTG'n och kunde konstatera att både klockan och Pelarn65 var trevliga bekantskaper. Stort Grattis!
 

Smack

Omega
Har själv spanat på just den där klockan. Blev lite besviken när jag såg att den var såld. Man får inte vela för mycket ☺. Stort grattis iaf till en fin klocka!
 
  • Like
Reactions: V

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Grattis till första paketöppningen! Blev själv sugen på den där när jag såg annonsen, men den försvann ju rätt kvickt! ;)
 
  • Like
Reactions: V
Grattis! Gummilänken på Sinn U1/U2 är nog bland de bästa gummilänkar jag någonsin sett i termer av fit, finish, kvalitet, osv. Vad tycker du?
 
  • Like
Reactions: V

V

Cartier
Grattis! Gummilänken på Sinn U1/U2 är nog bland de bästa gummilänkar jag någonsin sett i termer av fit, finish, kvalitet, osv. Vad tycker du?
Jag hade egentligen inte tänkt att skriva något här för jag ville inte bumpa min egen tråd, men nu när den ändå ligger i toppen och det snart är läggdags kan jag ändå passa på.
Som svar på frågan så har jag tyvärr inget att jämföra med då det är min första klocka i det här segmentet, men oaktat det så kan jag nog ändå slå fast att både gummit och det stora spännet andas kvalitet. Det sluter an oerhört tätt mot boetten och spännet är distinkt och rejält.

Jag måste säga att jag är smått överväldigad över alla snälla ord och grattis. Det värmer och jag tycker att det visar på forumets bredd och genuina intresse för klockor generellt när en begagnad Sinn för 10tusen får samma kärlek som en IWC eller Rolex, stort och vackert tycker jag.
 
Topp