Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Första rolex

Diskussion i 'Diskussion' startad av Keakle, 28 september 2016.

1. Keakle
    Trådstartare

Keakle Torpare

Tjena! Är ny på forumet och sugen på att investera i min första Rolex. Äger bara en klocka sedan tidigare(en Hublot big Bang black magic). Gillar överlag lite sportigare modeller men vill även ha något lite elegantare. Har spanat lite på denna:
    http://www.luxurywatches.se/rolex/rolex-daytona-116518-luxurywatches-stockholm
    Vad tycker ni om den? Känns priset korrekt eller bör jag kunna få ner det? Hur står sig en sådan här klocka i pris?
    Mycket nybörjarfrågor men alla måste vi lära oss nån gång:)
    Mvh.

Senast ändrad: 28 september 2016
  2. Mw79

Mw79 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Ser inget konstigt i priset men är en svårsåld ref. så räkna inte med att den är lätt flippad om du får för dig att sälja.

3. Arnholm

Arnholm Stadsbo

Från:
    Schlätta
    ...Med andra ord kanske det går att pruta nu ;)

4. Lalas

Lalas Friends of KS

Tänk på att det kostar multum att köpa till en guldlänk om du skulle vilja byta. Gillar du Daytona titta även på stål, gillar du guld titta även på en fin Daydate med guldlänk...

5. Lund

Lund Torpare

Jag tycker den ser sjukt nice ut och att halva grejen med den är gummit enligt mig. Ser riktigt racer ut! Kan inte säga något om priset men tycker det känns rimligt.
    Ser fram emot en wristshot på den :snaphappy::woot:

6. RobRoy

RobRoy Stadsbo

Går det att byta till en guldlänk på 116518??
    Jag tror inte. :)

jarrebarre99 gillar detta.
  7. OscarTäby

OscarTäby Torpare

riktig snygg kombo, guld med gummiband, tror Lalas har en bra poäng i att det kan bli dyrt att köpa till länk ifall du skulle vilja altinera lite

8. jarrebarre99

jarrebarre99 Biskop

Från:
    GBG
    Precis, det går inte att sätta länk på den.

RobRoy gillar detta.
  9. Keakle
    Trådstartare

Keakle Torpare

Tack för alla svar! Var just kombinationen guld/gummi jag gillade riktigt starkt. Så att jag skulle tröttna på klockan tvivlar jag på. Var mest det här med marknadsvärdet och hur den står sig i pris/hur svårsåld den är jag funderade över :)

Mårtenssons ur Brookfield