• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

F**k you Coca-Cola

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Kvantum för ca 45 min sedan :)

IMG_0064.JPG


IMG_0065.JPG
Sablar och knivar vad jag längtar efter Zeunerts, det är den absolut bästa müsten! Jag antar att detta är i Norrland någonstans?
 

Lowe92

Cartier
Aaah, är i Spanien och kommer inte hem förrän 4e december så får klara mig utan must fram tills dess! Blir så sjukt sugen varje gång man ser den här tråden kika fram.
 
Mina vänner, en halv månad kvar till december. Snart smäller det, om ni inte som jag tjuvstartat för ett tag sedan. Personligen tycker jag att Systembolaget brukar ha det bästa utbudet, om man inte räknar med den lokala ICA:n dvs. Jag ser fram emot december: jul, vinter och julmust upp till öronen. Skål!
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Nygårda ekologiska kan du hälla ut utan att smaka. Typ russinsoda.
Nygårda Ekologiska var en riktig besvikelse faktiskt, hur kunde det gå SÅ pass fel i smaklabbet undrar man ju.
Russinsoda var ordet. Jag har aldrig smakat dess like. Vilken besvikelse!
Köpte hem en för längesen innan jag läste här och testade först idag. Fyfan vad vidrig den var. Ingen smak av julmust och gav mest rysningar av att dricka. Hällde ut
Ja, fy fan. Dags för någon på Nygårdas utvecklingsavdelning att avgå.:mad:
Värsta sveket mot oss julmustkonässörer sedan introduktionen av "Julmust Light".:D
 
Topp