• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

F1zbo

Compiss

Patek
2-Faktor
Mötte upp denne genomtrevliga herre för en pratstund, klockkläm och så krängde jag givetvis ett Nato osså. Bara gott att säga och tvekar inte på att sälja eller köpa av F1zbo.
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Köpte av @F1zbo en GS med en annan klocka som mellanskillnad. Inga problem. Snabb leverans via värdefrakt. Ordentligt packad.
Goodguy helt klart!
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Rolex av @F1zbo. Hur smidigt som helst, väl paketerat, snabb och bra kommunikation, snabb leverans via postens värdepaket. Klockan motsvarar och överstiger förväntningarna.
Solklar GG!
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en klocka i 30+ klassen. F1zbo är helt klart 100% goodguy. Rekommenderas. Snabbt o smidigt..
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Köpte en väl omhändertagen rolex av @F1zbo .
Smidig, trevlig och flexibel. Jag tackar ödmjukast för att du tog dig extra tid att köra ut till mig för att lämna av klockan. Kan bara rekommendera denna herre! Tveklös goodguy!
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Sålde klocka på distans till @F1zbo
Väldigt smidig affär och snabb betalning i förskott via Swish!
Även väldigt trevlig kommunikation över PM & SMS, helt klart en GG :)
 

Dj0

Omega
Gjort flertalet affärer med denna herre utanför forumet, att köpa av en pedant är en fröjd! 100,00% GG och ser fram emot att köpa en viss klocka framöver ;)
 
Topp