• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

F32

Anders_L

Breitling
Köpte en Tissot PR100. Skicket var bättre än utlovat (!) och hela affären gick väldigt snabbt och smidigt. Jag swishade och F32 postade direkt. Inga problem. :)
Rekommenderas starkt. Good Guy
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: F32

subarashi

Breitling
Köpt seiko av F32. Klockan är helt och hållet som utlovat. Jag är mycket nöjd och affären gick väldigt smidigt. Spårningsnummer fick jag när paketet var postat. Handlar gärna av F32 snart igen! Goodguy utan tvivel!
 
  • Like
Reactions: F32

VioletBread

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka av @F32. Allt gick smidigt och enkelt! Lätt att ha och göra med, svarar tydligt och utförligt på frågor. Mycket ansvarstagande! Kort och gott en klar GG!
 
  • Like
Reactions: F32

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Jag köpte ett litet nintendo av herrn på distans och allt kom fram välpacketerat och välbehållet. Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: F32

Pontus.L

Omega
2-Faktor
Sålt lifestyle till F32.
Väldigt smidigt affär.
Varan upphämtat av f32 personligen, med wristcheck och lite klocksurr som följd.

Klar goodguy i min bok
 
  • Love
Reactions: F32
Topp