Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fakewatchbuster

Diskussion i 'Diskussion' startad av Andreas777, 11 januari 2013.

1. Andreas777
    Trådstartare

Andreas777 Stadsbo

Hittade en snubbe (fakewatchbuster) som outar posörer på instagram :lol:
    Så om ni vill få ett gott skratt kan ni läsa kommentarerna och i vissa fall försvarstal som är fantastiska...
    /Andreas

2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Du råkar inte ha koll på hur man får till det på en ipad, är det något jag verkligen tycker är rörigt så är det instagram. Finns väll nån #klocksnack också som används?

3. Rozzy

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Underhållande! :D En riddare mot klockkopior!

4. Ja rolig snubbe (eller tjej) :) Han följer mig, men tänk om han outar en snubbe fel? De klockor som finns på hans lista är ju helt fuckade :)

5. Jo det var en tjej som outade en av mina bilder på Vacheron Constantin som falsk, jävla skitkärring! :mrgreen: Blockade henne!

6. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Hahah finns massor med "klockpoliser" på insta :D
    Jag följer breitlingpolice, rolexpolice1 och några andra vilka jag ej kommer ihåg just nu :)

7. axel_

axel_ Torpare

Instagram kan du använda även på din iPad, kika bara i Appstore under fliken "iPhone Appar" så hittar du rätt, skapa ett konto och du är hemma! Sen kan du söka efter olika hashtags och användare bäst du vill.. Hittar du någon användare vars bilder du vill prenumerera på så trycker du bara på "Följ" så kommer dennes bilder komma upp i din feed.
    Men om du bara vill kika på dom här bilderna i iPadens webbläsare så behöver du bara surfa in här : http://instagram.com/fakewatchbuster

8. Viggen

Viggen Guest

Lagt till denna på mitt instagram. Tackar! :)

9. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Strålande, tack så mkt!

10. Ajax

Ajax Stadsbo

Från:
    Ängelholm
    Hehe, rolig läsning :) Vissa klockor där var ju helt åt skogen fel.

Mårtenssons ur Brookfield