• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Familjen är äntligen samlad

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Efter diverse spa-besök, oansvariga flippar och annat smått och gott: Min Rolexfamilj ( i sitt nuvarande utförande) är samlad!

Känns bra att alla är hemma nu inför de stundande storhelgerna så vi verkligen får rå om varann! :D

Man ska presentera sig:
1680 -73
1016 -75
16753 -83
16570 -90
mhbym5u.jpg


De mer avlägsna släktingarna som delar winder får presentera sig vid ett annat tillfälle. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
LÖVE IT :D! Riktig trevlig samling du har där Jacob, där juvelen i kronan i mina ögon är din underbara röding! Mumma, för en Rolex älskare :cigar:, dom andra tre går heller inte av för hackor!!!!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Har ju sagt det förr men det ser bra ut. Det ser tom. riktigt bra ut!

Helt rätt att GMT:n hittade hem igen.

Men -90? Är inte det lite tråkigt? Det finns ju andra rolig(are) ljustavlade vintage Rolex. Daaaaaayyyyytoooooonaaaaaa! ;)

Grattis till en riktigt fin samling med bra bredd! Kul!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Har ju sagt det förr men det ser bra ut. Det ser tom. riktigt bra ut!

Helt rätt att GMT:n hittade hem igen.

Men -90? Är inte det lite tråkigt? Det finns ju andra rolig(are) ljustavlade vintage Rolex. Daaaaaayyyyytoooooonaaaaaa! ;)

Grattis till en riktigt fin samling med bra bredd! Kul!

Tack! Jo, den "svaga" länken är nog uppenbar. ;) Men jag älskar den. Förmodligen inte lika mycket som jag skulle älska en PN men ändå. Eller jo, krona för krona älskar jag nog den här mer. Nu har jag ju förvisso fått förfrågningar på att släppa exp II:an. Hmmmm. :)
 
Topp