• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fan, Archie har förlorat jobbet. IT suger!

POO

Panerai
Han som hade tur-pateken på och allt. Nu har han ju iofs mer tid att höja kvalité-snittet på youtube.
Nytt sen sist jag kolla är att man kan skicka in lista på sin samling och få en recension! Archie är fantastisk!
 

paradis

Audemars
Han visade en gång lite av ,fruns samling Patek,flera stycken,som hon fick av honom.Tror att där fanns 10 tal olika märken.......
 

Lage

Omega
Har ni sett det klipp där han refererar ett samtal med sin far? Fadern menar att allting dåligt som händer A. beror på youtubeklippen. För en presumtiv arbetsgivare verkar A. kanske inte helt balanserad?
 

Optimisten

Cartier
Okey, nu var det bara tragiskt att se han. Stackare.

Jag utesluter inte att han spelar. Det "bevis" man sett på att han jobbar med att tvätta tunnor är typ en pajad frätt nagel och lite sådan, jag vet inte, det är svårt att säga vad som är sanning och inte.

En rolig film är när han slått in alla sina klockor och låtsas att han får dem i födelsedagspresent, hela familjen inklusive barn står och kommenterar medans han öppnar...
 
Topp