Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fan... Den är rätt så sval ändå...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Davvan, 1 juli 2013.

1. Davvan
    Trådstartare

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    ....denna västkustsräka....

Den dagen jag kliver upp i Seal Team Six blir detta arbetsdinkan....

yonsson, Aurum och _jonte gillar detta.
  2. leben

leben El Patrón

Jag diggar Aerospace men hade nog kunnat hoppa specialkrafset på tavlan. En version från den svenska helikopterskvadronen var ju helt omöjlig att sälja på kaplans för ettårig sedan. Dök upp på flera klockauktioner efter varandra.

3. leben

leben El Patrón

Ettårig? Ska stå ett år. 3G funkar sådär på SJ.

4. danne10

danne10 Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Snygg, Aerospacen är fin, hade en för många år sedan och känner ett sting av saknad ibland :)

// Danne

5. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Var helt kär i denna klockmodell tills jag provade den. "Allah akbar!"

6. Beastie

Beastie Mr Cowbell

Lite dålig WR för att funka på jobbet hos navy seals, såvida du inte tänkte vara materialskötare vill säga :)

masterkiller och gruby gillar detta.
  7. _jonte

_jonte Friends of KS

Vad sänkte den då? Ser ju sjukt cool ut.

8. leben

leben El Patrón

Kan tilläggas att jag köpte en på TTT och gav till min svärfar. Han tycker den är kanon men saknar nog att den inte hade länk (fast han inte erkänner det). Någon som har en liggandes? Pma mig.

9. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Aerospacen är snygg som få på bild, men jag upplevde vridringen som glappig. Kan varit just det exemplaret även om det var ett nytt exemplar. Titan väger ju även väldigt lite. Tror jag hade gillat den bättre på läder än på länk som den hade, då jag upplevde att den vägde mycket mindre på länk än vad det borde gjort. Tror i och för sig att man kan lära sig älska titanklockor. I teorin är det ju grymt med en klocka som inte väger så mycket.

Kommer förhoppningsvis äga en aerospace i framtiden. Det känns som en väldigt allsidig klocka. Inte för dressig och inte för toolig. Alla funktioner man kan tänka sig och HAQ. Begpriserna är ju även väldigt bra i förhållande till nypriserna.

10. Beastie

Beastie Mr Cowbell

Vill bara tillägga att jag oxå tycker den är snygg.

11. urinvånaren

urinvånaren Guest

Snygg är den, att titta på iaf..

12. Wollen

Wollen Barfly

Utseendemässigt är den fin, om känslan av att bära den är lika kan jag dock inte uttala mig om då jag aldrig haft tillfälle.

13. Jag gillar brattarna, har fortfarande inte ägt någon med UTC, riktigt skönt90 tal...

Davvan dinka är cool ...

MKRGG och Davvan gillar detta.
  14. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Ligger väl en på TTT, bara att slå till!

Mårtenssons ur Brookfield