• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fan... Den är rätt så sval ändå...

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
....denna västkustsräka....

Den dagen jag kliver upp i Seal Team Six blir detta arbetsdinkan....

WJ6SaM2.jpg
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag diggar Aerospace men hade nog kunnat hoppa specialkrafset på tavlan. En version från den svenska helikopterskvadronen var ju helt omöjlig att sälja på kaplans för ettårig sedan. Dök upp på flera klockauktioner efter varandra.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ettårig? Ska stå ett år. 3G funkar sådär på SJ.
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Snygg, Aerospacen är fin, hade en för många år sedan och känner ett sting av saknad ibland :)

// Danne
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var helt kär i denna klockmodell tills jag provade den. "Allah akbar!"
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Kan tilläggas att jag köpte en på TTT och gav till min svärfar. Han tycker den är kanon men saknar nog att den inte hade länk (fast han inte erkänner det). Någon som har en liggandes? Pma mig.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad sänkte den då? Ser ju sjukt cool ut.

Aerospacen är snygg som få på bild, men jag upplevde vridringen som glappig. Kan varit just det exemplaret även om det var ett nytt exemplar. Titan väger ju även väldigt lite. Tror jag hade gillat den bättre på läder än på länk som den hade, då jag upplevde att den vägde mycket mindre på länk än vad det borde gjort. Tror i och för sig att man kan lära sig älska titanklockor. I teorin är det ju grymt med en klocka som inte väger så mycket.

Kommer förhoppningsvis äga en aerospace i framtiden. Det känns som en väldigt allsidig klocka. Inte för dressig och inte för toolig. Alla funktioner man kan tänka sig och HAQ. Begpriserna är ju även väldigt bra i förhållande till nypriserna.
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Utseendemässigt är den fin, om känslan av att bära den är lika kan jag dock inte uttala mig om då jag aldrig haft tillfälle.
 
Topp