• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fan va kul det är att kika in på KS!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Varje gång man öppnar forumet så får man ju se en glimt av min nya klocka högst upp..Tack för det Rob E!! :-D
E2BFC2DF-A104-4537-B5DA-82D3DAA6F9C8_zps6no3rauy.jpg

Ha en skön kväll allihop!!
 

Ricrob

Patek
Grattsi grattsi igen kompis! Måste ju säga, trots att jag ägt en vit själv, att den svarta är kungen av de två.. Varför kladda med svart färg på den vita och göra den till leksak..?
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Grattsi grattsi igen kompis! Måste ju säga, trots att jag ägt en vit själv, att den svarta är kungen av de två.. Varför kladda med svart färg på den vita och göra den till leksak..?
Först fastställer vonhall att exp2an 40mm är en riktig tantklocka och nu är exp2an 42mm en av sakerna som hör hemma i leksakslådan.... Faaaan vad jag är fel;) eftersom jag haft/har de i vitt;)
 

Sirba

Omega
Jag tycker Rob ska ha en sub i bannern. ;)

Förlåt mig ROB-1832 att jag lånade er banner för att se hur det blev.
RobBanner copy.jpg


Helst ska det ju vara en TT men jag inser ju att det skär sig en smula färgmässigt...
RobBanner.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men va FAAAN!!! Sirba och Af Sjodahl är bannade från framtida fredagstrådar! Sluta kapa min tråd med era vansinniga förslag!!!
Kan inte en gammal man få vara nöjd och glad? Jävla sätt!! Infarkten är nära!!!
 
Topp