• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fann kärleken på Bo Berggren

Den skiljer sig från Rolex Milgauss på sättet att Milgauss är byggd på sättet att man skyddad verket innanför boetten med ett antimagnetiskt (Resistent) skydd.
15.000 Gauss från Omega är annorlunda och unik genom att verket i sig har byggts på ett annat sätt och med andra material som gör den icke-magnetisk!

Oavsett utförande (Länk/läderband) är den ruskigt snygg!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Provade den där i måndags. Satt sjukt bra och har det där "lilla extra" som gör den rolig. Kanske inte en klocka för en OWG, men absolut ett roligt komplement i klocklådan! Tyvärr lite dyr bara, men om det dyker upp någon begagnad så kan det vara slagläge!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Den där är riktigt frän! Jag skulle kunna tänka mig att köpa den kärleken. Eller för att citera Fröding "Jag köpte min kärlek för pengar. För mig var ej annan att få...." Men man kan ju få Omega iaf!
 
Topp